Gravida från Tempar/Fertility Friend
Här är min korv v.9+3. Man kunde se den röra sig nu:)
Här är min korv v.9+3. Man kunde se den röra sig nu:)
Åh!!! Vad fantastiskt :)
Ja jag har förstått det som så att det är vanligt! Hoppas bara att det inte blir återkommande som för vissa, då kan man ju få sammandragningar som startar en förlossning! Ja hu vad mycket info man får på nätet....Åh nä men titta va bra bild! Ja mer spännande när det är armar och ben på den som rör sig än bara en vit blobb på bilden! Grattis till korven!
Jag försöker våga mig in här trots att det är väldigt tidigt fortfarande. Fick detta idag på morgonen vilket känns tryggt då jag är på äl+14 enligt ff.
Nu hoppas jag bara att jag äntligen får behålla denna gången! Är det kanske äntligen vår tur?
På onsdag är de inskrivning på mvc med blodprov för KUB:) men tycker KUB suger då de inte ger så mycke mer än sannolikhet.. tänker inte betala 6000 för NIPT heller, utan får vänta o se om de behövs. Vad är det på blodprovet de ser som kan dra ned? Är 35 så är väl på gränsen till dåliga siffror där redan
Här är en bild från vårt ul:)
Dagarna kryper på här.. 11+1 och bara längtar till julafton då jag är 12+0!! Sen nupp i mellandagarna som jag hoppas ser bra ut.. ser kub bra ut går vi äntligen ut med graviditeten för utomstående. Familjen vet redan.
Härligt! efter de veckorna rullar de fort jag är snart halvvägs, känns så konstigt!!
Så skönt att kunna få berätta. Vi väntar till efter rul, bara 11 dagar kvar nu
Jaa vi skippade kub denna gång, gick privat o betalade för ett nipt test istället!
Det är en tjej
Förstår det! Men de kommer gå bra