Inlägg från: frestelsen |Visa alla inlägg
  • frestelsen

Gravida från Tempar/Fertility Friend

happylife skrev 2017-02-21 16:22:10 följande:

Alltså 6 veckor till jag går på ledighet! 12 veckor till bf.

Härligt att det bara är 6 veckor kvar :) så hinner du villa upp dig innan bebbe kommer:) låter faktiskt inte så mycket när du skriver 12 veckor:)

Känns som jag har en evighet kvar.. 22 (21+0) idag.
  • frestelsen
    Malin 845 skrev 2017-02-22 07:39:06 följande:

Är idag lugnare då jag fick 2-3 veckor nu på morgonen :) ibland är det bra att sambon tjatar till sig saker! :) tänkte inte ta den idag men han ville verkligen det :P

Glöm inte som jag sa förut malin, att mitt cb slog om till 3 sent.. inte förns i vecka 6 tror 5+6 eller om de va 6+2.. jag vart ju nojjig och testade massa digitala. Så vänta nu till du tar ett digitalt.. för din egen oros skull <3
  • frestelsen

Idag ska jag på vattengympa för andra gången denna vecka. Såå skönt för rörligheten och den jäkla foglossningen.

Så kul med lillen i magen för när jag börjar skutta runt kör han vattengympa i magen med:)

• frestelsen
    happylife skrev 2017-02-22 09:23:38 följande:

Det är så skönt! Jag går 2 ggr per vecka

Ja verkligen:) den enda motion jag får nu när det är halt o skit ute. Har svårt att gå så jag ser ut som en gravid rund bulle nu;)
  • frestelsen
    Hallonfrossa skrev 2017-02-22 09:48:32 följande:

Åh vad härligt det låter, har blivit erbjuden med alla barnen men inte gått med någon av dem, kanske skulle gå denna gången :)

Ja gör det! Ju tidigare ju bättre mot foglossning:) men undvik bubbelpool för de är så mycket bakterier i badhus.
  • frestelsen
    hoppitossa skrev 2017-02-23 09:01:13 följande:

Nu är jag nöjd med hur testen utvecklats, känner att jag kan vänta 10-14 dagar med mitt digitala så får jag förhoppningsvis +3 på en gång. :)

Malin 845 skrev 2017-02-23 09:08:19 följande:

Tänkte också dela med mig av utvecklingen på stickorna! :)

Sambon säger åt mig att inte ta fler nu, haha!

Härligt att era test ökat som det ska:)

<3
  • frestelsen

Imorgon ska jag på underbara baby mässan:)

Wii ska bli så kul o glo bebis saker:) ni Stockholmare den är imorgon och lördag, ett litet helgtips från mig:)

• frestelsen
    Malin 845 skrev 2017-02-23 18:47:02 följande:

Ja det verkar så! Ännu starkare nu ikväll :)

Men jag har svårt att sluta testa. Är så rädd för att få mf!

Jo förstår det <3

Men nu är de starkt:)

Jag hade ju min 12+0 på julafton.. oj va jag längtade så man kände sig mer säker.

Snart går jag in i v 23 då har barnet 50% chans att överleva, men har svårt att fatta att jag ska ha barn iaf.
  • frestelsen
    Malin 845 skrev 2017-02-23 20:14:00 följande:

Ja det blir ju bara starkare! Så det känns ju bra! Men är ju ändå stor risk fortfarande. Känns som en evighet tills v 12.

Har det ändå inte sjunkit in trots att det gått så lång tid? :)

Nja ibland, men tror nog inte jag fattar helt förns han är här:)

vi har väl kämpat lika länge? 2 år?
  • frestelsen
    Malin 845 skrev 2017-02-23 20:37:27 följande:

Nej precis, är säkert så :) har ni pratat om namn? :)

Ja prick två år nu i februari! Kämpade ni så länge med?

Jag känner att vi inte borde ha sån tur att den stannar kvar när vi haft så mycket otur så länge.

Ja 2 år med 3 grav 2 mf o ett ma.

Japp en wilde (pojknamn)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend