Inlägg från: frestelsen |Visa alla inlägg
  • frestelsen

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Bäbiiiis skrev 2017-04-30 01:38:46 följande:

Vattnet gick precis och jag har efter det haft 3 värkar. Inte superonda men lite kraftigare än förvärkar. Tror det blir bebis imorgon eller kanske redan under natten. Nu är jag lite nervös och pirrig :D

Ååå så spännande:) jag va ganska säker på att din lille va på väg:)
  • frestelsen
    Bäbiiiis skrev 2017-04-30 17:56:43 följande:

Han är här! Föddes strax efter kl 13 och vägde 3400 g och 50 cm lång. Allt gick jättebra så nu är vi på bb.

Stort grattis:)
  • frestelsen
    columbus skrev 2017-05-02 15:54:24 följande:

Nu undrar jag tusan om inte lite av slemproppen började lossna här. Har varit torr som en öken det senaste, inga flytningar eller någonting, men nu vid toalettbesök kom det ut som en liten geleaktig gulvit klump. Tänkte först att det var rester från gårdagens sex (alltså verkligen förlåt för all information, haha) men efter att ha googlat bilder är jag mer övertygad om att det måste vara delar (om än väldigt lite) av den. Spännande! Vet ju dock att det kan dröja lääänge ändå men man blir ju hispig av minsta lilla grej nu 

Låter som slemproppen:) min dotter kom en vecka efter:)
  • frestelsen
    columbus skrev 2017-05-02 16:56:06 följande:

Spännande! Började din lossna i smådelar också eller kom det som en rejäl klump direkt?

Fick bara en klump i v 34 och så ville hon ut v. 35:)

Har för mig att Bäbiiiis slempropp släppte en vecka innan hon fick nu:) du får backa några sidor o läsa för hon lär ju va upptagen av den nya familjemedlemmen:)
  • frestelsen

Klart ni måste ligga nu!! De kan ju få igång fl:) iof krävs det maaaassaaa sperma men de kanske gör skillnad iaf:)

Jag har sagt till maken att from v. 32+0 Så blir de massa ligg i hopp om att han vill ut i v 37+0:)

Är 31+1 Så inte många dagar kvar till mannen får göka loss;)

• frestelsen

Hur mycket mensvärk och SD ska man ha i v. 32? Jag har så jäkla ont tillofrån:(

Sticker o moler:( pallar inte ringa fl för småsaker heller:/

• frestelsen
    Bäbiiiis skrev 2017-05-07 16:55:22 följande:

Tror det är ganska vanligt att bebisen fixeras omkring då. Det har båda mina gjort och det känns. Mycket ilningar och motvärn.

Tror du de kan va de? Är så nervös att få för tidigt.. Min dotter kom ju i 35 o har ingen lust att få nu i v. 32.
  • frestelsen
    Bäbiiiis skrev 2017-05-07 22:13:03 följande:

Det tror jag nog det kan vara. Har de sagt något på mvc hur bebisen ligger?

Jag Va på tul i torsdags då låg han med huvudet ned men inte fixerad
  • frestelsen
    happylife skrev 2017-05-07 22:16:06 följande:

Jag fick också mycket mensvärk runt de veckorna, inget konstigt men inte så behagligt!

Skönt att höra:) har liksom inget minne av hur det va med dottern för 16 år sen
  • frestelsen
    Treansresa skrev 2017-05-07 22:18:23 följande:

Jag har läst här enda sedan november men inte vågar skriva förens nu på slutet. Var med i tempartråden bara en kort stund.

Väntar en liten 19/7 och är min tredje/sambons fjärde. Är i 29+3 idag.

Får man hoppa in här med er eller är det för sent?:)

Välkommen:)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend