Inlägg från: frestelsen |Visa alla inlägg
  • frestelsen

Gravida från Tempar/Fertility Friend

happylife skrev 2017-02-23 22:17:08 följande:

Är inlagd blir inget mysigt 3D ultraljud imorn ligger med hjärtövervakning (på mig alltså, inte bebis) och fått blodförtunnande, imorgon väntar en lungröntgen.... vill bara hem!

Men hua.. åå va jag hoppas det ser bra ut! Kan de va hjärtmuskeln? Kram
  • frestelsen
    Skywalker skrev 2017-02-23 21:43:18 följande:

Usch vad tufft att behöva gå igenom det. Men härligt med denna graviditet nu! <3 När är BF?

3 juli:) är i v. 22
  • frestelsen
    happylife skrev 2017-02-24 08:59:21 följande:

Liten update från mig

Blev inlagd på en hjärtavdelning över natten med EKGövervakning, dom ser att hjärtat slår dubbelslag och vill utesluta att det är pga blodpropp i lungan, så väntar på en speciell röntgen idag. Visar den inget så är de vanliga dubbelslag man kan ha som gravid. Håll tummarna!

Fått förebyggande blodförtunnande också.

Juni sparkar och härjar och mår bra <3

Hoppas och håller tummarna
  • frestelsen
    happylife skrev 2017-02-25 09:54:38 följande:

Jag är utskriven, skönt!

De fann inget fel på varken mina lungor eller mitt hjärta, så skönt!

Räknas som normala extraslag pga graviditet. Kommer följas upp nästa v och veckan efter med långtids EKG bla, känns bra att dom har koll!

Fick 2 v sjukskrivning så de blir vila så får vi se hur jag gör de sista 3 v innan jag skulle gå på ledighet...har akupunktur nästa v och hoppas de ska hjälpa mot foglossningen!

Skönt! Vila på nu och va rädd om hjärtat
  • frestelsen
    Symetrical skrev 2017-02-25 10:27:37 följande:

Hej fina ni! Kikar in och kollar till er då och då. Sååå kul att följa er. Ni måste hojta till om ni vill vara med i vår hemliga Facebook-grupp.

Jag vill va med :)
  • frestelsen
    Malin 845 skrev 2017-02-25 10:37:29 följande:

Kan lägga till er med i gruppen på Facebook om ni skriver ert namn i PM :)

Jag kan inte gå in på dig på pm
  • frestelsen
    Malin 845 skrev 2017-02-25 10:51:49 följande:

Skrev till dig nu :) kommer få lägga till dig som vän för att kunna lägga in dig i gruppen :P

Ja förstår det:)
  • frestelsen
    Bäbiiiis skrev 2017-02-26 08:25:22 följande:

Har alla andra gått med i fb-gruppen nu? Hoppas ni stannar kvar här också.

Jag har sovit mycket sämre senaste nätterna och haft svårare att somna om när jag vaknat. Beror säkert på graviditeten. Tänker mer och mer på förlossningen nu när det börjar närma sig. På onsdag ska vi till bm och mäta magen m.m. Tycker magen har vuxit ganska mycket så det ska bli kul att få se sf-måttet.

Jag är kvar här med. Men är enklare aktiv på fb än här.

Jobbigt med dålig sömn men är ju förståeligt när bf närmar sig mer o mer:) tänk så skönt när lillen är här:)
  • frestelsen

Kan man utveckla kronisk trötthet under graviditeten ?

Asså de första 12 veckorna va jag så trött att jag grät..

Går in i v.23 imorgon och är nästan lika trött:( står inte ut... äter vitaminer och extra järn. Men när man måste sova 3h extra på em är de ju sjukligt:(

• frestelsen
    hoppitossa skrev 2017-02-27 17:07:51 följande:

Vad jag har läst är det väl tyvärr vissa som får dras med en galen trötthet hela graviditeten.. Har du frågat bm om det?

Nä ska träffa henne om några veckor så får ta upp de då. Blä jag är nog en av dom:(
    misslina skrev 2017-02-27 18:36:32 följande:

Jag var också galet trött i början sen blev det bättre kring vecka 22. Men nu har det slagit till igen! Ojojoj!

Hmf visst är de skit:(
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend