Inlägg från: frestelsen |Visa alla inlägg
  • frestelsen

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Malin 845 skrev 2017-06-05 13:52:12 följande:

Kan bjuda på en magbild nu :), är en timme kvar till rul nu!!! Är så nervös...

Man ser ju en liten kula:) lillbebben
  • frestelsen
    Zora skrev 2017-06-08 18:34:28 följande:

Jag får dessvärre lämna er. Varit inne på VUL med bruna flytningar och det är ett MA. Tom hinnsäck, deformerad, storlek motsvarande ca v.5 (borde vara i v.8)

Hoppas såklart att jag kan återvända någon gång i framtiden

Nej va trist:( beklagar verkligen:(
  • frestelsen
    Treansresa skrev 2017-06-13 17:42:41 följande:

Hur går allt för dig? Kan inte vara länge kvar till igångsättning nu:)

Va inne igår för koll av tappen men den va bara halvmjuk och hon fick in fingertoppen:/ så ska kolla igen på torsdag o se om jag kanske kan få en BARD de är sån ballong som öppnar.

Jag är snittad med dottern så kan inte få cytotec med risk för att livmodern kan spricka.
  • frestelsen
    Treansresa skrev 2017-06-13 19:37:25 följande:

Vad tråkigt att det inte var mer:( håller tummarna att dom får in ballongen! Tråkigt om du behöver vänta ännu mer:(

Ja Hoppas! Är helt slut både fysiskt och psykiskt:( har så ont och vet inte vem som jag ska prata med då bm på mvc trodde sös skulle ta hand om mig nu och sös läkare gjorde ju bara koll av tappen:/ så ingen tar mitt blodtryck eller kollar bebis nu
  • frestelsen

Han kom 20:31. 3700 gram och 51 cm. Förlossningen tog 16 och en halv timme.. med 9 timmar utan smärtlindring och värkar varannan minut.. sen 1 misslyckad epidural..efter den lyckade epiduralen guuuud så skönt i flera timmar.. sen pang bom 3 krystvärkar och lille Wilde är ute:) bara 2 små stygn

• frestelsen
    Treansresa skrev 2017-06-18 11:39:27 följande:

Tror också det är min bebis, bf 19/7. Får se om den håller sig inne hela tiden ut. Har varit på förlossningen en natt förra veckan och fick då brikanylspruta trotts att det var på gränsen. Men bebisen vart stressad under förvärkar och dom var inte tillräckligt starka för att det skulle vara igång. Kom dock i längd som dom skulle 60 sek långa och 3 på 10 minuter

Slemmisen började släppa i fredags. Blöder dagligen och har sammandragningar/förvärkar såfort jag rör mig ur sängen.

Men jag försöker ligga så mycket det går. Jag vill verkligen försöka ha den inne till 37+0 iallafall. Är i 35+4 idag

Oj då, låter ju som den kan komma snart.

Kan säga att jag märkte ingen större skillnad på dottern som kom i v. 35 och Wilde nu 37+2 båda va klara liksom:) Wilde är lite större än va dottern va.

Sen är de ju självklart att bebis mår bäst i magen<3
  • frestelsen
    Treansresa skrev 2017-06-19 09:20:48 följande:

Det var skönt att läsa! Hopoas denna är färdig också:))

Jag tänkte ta det lugnt veckan ut sedan får livet börjar igen och bebisen komma när den vill. Går säkert över bara för det haha

Hur går allt med Wilde?:)

Det går bra:) vi fick åka hem nu:)

Amningen har kommit igång :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend