Symetrical skrev 2016-02-29 15:18:13 följande:
Äh, en massa från hur jag satt på stolen till att jag hängde på ett ben när jag stod upp. :-P Inte så allvarliga saker som ogravid, men med foglossning är det förödande värre!
Hahaha. Den idén skulle nog aldrig kunna komma från en småbarnsförälder! Jag kommer nog ha att göra så att det räcker och blir över trots 50% sjukskrivning.
Foglossning är inte att leka med. Hoppas det hjälper med bälte och så.
Jag märkte av det precis i slutet av förra graviditeten och hoppas jag slipper denna gång med. Jag är väldigt överrörlig också (mina knän har nog gått ur led runt 20-25 gånger mellan jag var 5-20 år).
Hur som helst.. Jag har precis gått av ett dygnspass på jobbet nu och har lagt märke till massor av smågrejer som kan bli ett problem.
B.la. måste vi hoppa över ett rep som är knähögt många gånger i timmen. Ofta fastnar man även i det och är nära på att slå halvt ihjäl sig. Det kommer bli ett stort problem om jag känner av fogarna. Sen bär jag alltid en tv från ett rum till ett annat på kvällen och jag når knappt runt med armarna nu, jag kommer inte få tag om den med en mage i vägen. Det kommer bli bökigt...