• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Loppan84

Yaay! This is it. Ingen mer testning nu. Denna gången köpte jag inte ett tvåpack bara enpack så jag inte har några test som ligger och skräpar. Nu blir det ul om 8 dagar som nästa milstolpe.

Sorry för att jag freaka, Love you guys för att ni va så snälla <3

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-02-28 20:44:51 följande:

Yaay! This is it. Ingen mer testning nu. Denna gången köpte jag inte ett tvåpack bara enpack så jag inte har några test som ligger och skräpar. Nu blir det ul om 8 dagar som nästa milstolpe.

Tack Gud
    Du skrämde mig innan!!!!! Fast ja visste att allt var bra <3. Oså slösade ja 10 pund pga dig lol
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-02-28 20:44:51 följande:

Menar skrämde att ngt va fel me dej fast så fort ja googla de förstod jag att allt va bra..
  • Loppan84

Hahah sorry

i Owe you <3

eagle87 skrev 2016-02-28 21:53:33 följande:

Tack Gud

Du skrämde mig innan!!!!! Fast ja visste att allt var bra <3. Oså slösade ja 10 pund pga dig lol

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-02-28 21:05:14 följande:

Hahah sorry

i Owe you <3

Ärligt så glad att allt är ok O du fick 3+, berättade du till min man? Ja berättade till min typ a girl on the forum got 2-3 week im soooo worried now im dying for a wee can u Go to Morrison to Buy me a test plsssss NOOOWWW typ så lät de här hahaha
  • sagoskog
    eagle87 skrev 2016-02-28 14:52:20 följande:

Du skriver alltid så bra O håller oss alla lugna... Ja tror verkl du har rätt ang loppans test. Jag önskar missfall inte existera. Att man bara tog ett test gravid O 9 mån sen kom barnet... Sen ja blivit gravid har de fått mig O tänka hur skört livet är... En dag kan man ha allt nästa dag ingenting... Men ja tror oxå på hopp O rättvisa O att allt händer för en mening O ja tror verkligen att vi alla kommer ha våra mirakel i år <3

Ja jag önskar också att inte mf fanns :( nog för att det har en viktig biologisk funktion, men i övrigt kan det dra åt helvete faktisk ;) det skapar så himla mycket oro och jobbiga känslor. Så på ett sätt drabbar mf alla, även de som inte får det och de som aldrig haft det, fast på olika sätt. Jag hoppas verkligen du är synsk i den bemärkelsen :)
  • sagoskog
    Loppan84 skrev 2016-02-28 21:44:51 följande:

Det ser du :) Och du behöver inte ursäkta dig, för alla freakar vi ur ibland. Jag tror du gör rätt i att inte testa mer nu. Du är gravid:) och du har ett ul om bara 8 dagar. Fokusera på det i stället <3
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-02-28 21:44:51 följande:

Skööönt att det gick bra!! :) mysigt med ul så tidigt, förstår att du längtar nu! :) När är det man blir erbjuden sitt första ul om man inte fixar ett tidigare privat och så?
  • GästenT

Jag ville vara lika coola som ni och tog ett digitalt nu äl+20, inte riktigt 3 veckor sen men jag chansade, fick ändå 3+ på den. Så det går fort framåt iaf! :)

Men nu var det mitt sista test och jag ska försööööka att bara njuta nu, för gravid verkar man ju vara. ;)

• Loppan84

GästenT - så skönt :) Ja nu slutar vi testa, nu har vi alla fått 3+, färdiga med det. Bor i Norge här är första ul i vecka 18 om mAn inte går privat. I Sverige får du väl göra ett i v 12 om du väljer att göra kub annars det också v18 tror jag?

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend