• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • eagle87

Fick tillbaka mina provsvar idag. Tsh låg på 2.5, så mkt bättre än innan (2.9) läkaren va nöjd me 2.5.. Progestron låg på 82 ska ligga mellan 31-92 i v 6. Så känner mig väldigt nöjd :)

• Loppan84

Tack för alla tips, sovit som en prinsessa och inte illamående på hela natten :-*

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-03 06:27:39 följande:

Tack för alla tips, sovit som en prinsessa och inte illamående på hela natten :-*

Åh va skönt :)
  • Loppan84

Hmm länken funkar inte för mig men antar att det handlar om antihistamin? Min läkare sa iaf att det går ska gå helt fint med vanliga antihistamin och litar på att de har koll. Kommer alltid va en eller annan studie som visar att det eventuellt är fel men så länge det inte finns bevis så behöver du inte noja.

eagle87 skrev 2016-03-03 09:33:41 följande:

Utslagen började igår kväll igen så tog en tablett

Hittade sedan detta www.medicinesinpregnancy.org/Medicine--pregnancy/Chlorphenamine/

Känner mig supernojjig nu O vill inte ta mer men blir bara galen när de börjar

• Symetrical
    eagle87 skrev 2016-03-02 19:00:07 följande:

Fick tillbaka mina provsvar idag. Tsh låg på 2.5, så mkt bättre än innan (2.9) läkaren va nöjd me 2.5.. Progestron låg på 82 ska ligga mellan 31-92 i v 6. Så känner mig väldigt nöjd :)

Tummen upp, helt enkelt!
  • 201405

Äntligen får jag gå med Här! :D fick gravid 1-2 i morse på äl+14 och bim+1. Har redan änmält mig till inskrivning och vul hos bm, eftersom jag haft ett mf för längesedan i v 7+2 så måste jag få se att något lever innan jag vågar slappna av. det där en privat mvc som erbjuder vul vid inskrivningen för 250:- så det är ju inte farligt :)

Fick tid den 4/4 iaf. Känns helt overkligt allt!

Sambon vet inget än, han slutar kl 3 så väntar spänt på att få berätta!

Jusdet BF 10/11 enligt ff :)

• 201405

Nu har jag läst igenom halva tråden och jag märker att flera av er fick gravid 2-3 redan vid bim men jag fick bara 1-2 nu på äl+14. Och så blir jag ju jättenervös :( är det vanligare att få 2-3 vid bim?

• Loppan84
    201405 skrev 2016-03-03 15:11:10 följande:

Nu har jag läst igenom halva tråden och jag märker att flera av er fick gravid 2-3 redan vid bim men jag fick bara 1-2 nu på äl+14. Och så blir jag ju jättenervös :( är det vanligare att få 2-3 vid bim?

Jag tog inte digitalt förrän en vecka senare (bim+6). Alltså du är ju 1-2 veckor sen äl och då är det ju helt ok att det står det på testet ;) Ingen grund till panik ge det en vecka eller lite till <3 Men efter min testmania skulle jag egentligen vilja säga att du skulle skita i att testa helt, men vet att det är svårt och jag klarade ju inte dig själv så jag ska inte säga det :-P
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend