• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • 201405
    eagle87 skrev 2016-03-05 19:04:07 följande:

Gick nyss på toa O fick massa rosa blod på pappret. Jag dör

Åh, men är det bara rosa? Håller tummarna det avtar snabbt! Det är säkert ingen fara <3
  • Symetrical
    eagle87 skrev 2016-03-05 19:04:07 följande:

Gick nyss på toa O fick massa rosa blod på pappret. Jag dör

Håller med föregående talare. I nuläget låter det som ett litet blodkärl kan ha brustit. Vilken vecka är du i idag?
  • 201405

Nu är jag ynklig, superförkyld med feber inatt och har börjat få halsbränna tillbaka. Haft fel på magmunnen så opererades i oktober och innan op hade jag halsbränna varje kväll i två månader kanske så är lagom trött på det! :( Kan det vara graviditeten som ger halsbränna? (inte att förväxlas med sura uppstötningar)

• 201405

Jo en annan fråga, mina föräldrar har en bubbelpool och vi ska bla dit över påsk o bada bla. Är det okej i tidig graviditet? Läst massa olika :p kommer bli väldigt svårt att förklara varför jag inte ska bada i så fall :/

• eagle87

Jag är i v 6+1 idag, varit på sjukhuset de har skickat remiss för ul, de kunde inte göra ngt idag.. Har fortf inget blod i trosorna.. Bara ljusrosa flytningar typ varannan gång ja torkar O varannan gång inget.. Ingenting som rinner i toan.. Så jävla orolig.. Min mans familj skulle ju komma imorn men har verkl ingen lust :( vill bara va ifred

• eagle87

Satte in en progestron tablet. Kom inget på pappret nyss.... Har inte haft ngt levrat blod lr klumpar hittills...

• Loppan84

Skönt gumman! Det är säkert ingen fara men skönt att ta ett ul och se bara :) Ang familjen så ska du självklart ställa in om du vill va ifred, din sambo får hitta på att ni fått magsjuka - ingen vill hälsa på en kräksjuk krake så det är säkert effektiv. Vila nu vännen och försök att inte oroa dig <3 God natt

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-05 21:59:02 följande:

Skönt gumman! Det är säkert ingen fara men skönt att ta ett ul och se bara :) Ang familjen så ska du självklart ställa in om du vill va ifred, din sambo får hitta på att ni fått magsjuka - ingen vill hälsa på en kräksjuk krake så det är säkert effektiv. Vila nu vännen och försök att inte oroa dig <3 God natt

Har inte blödit ngt på 2 timmar.. O inget i trosan än.. Hoppas inget kommer över natten lr imorn.. Lr någonsin de närmaste 7 månaderna... Fan allt är så skört...
  • eagle87

Inte sovit hela natten.. Har inte kommit ngt på pappret på typ 5 timmar O nu kommer typ beigha/ bruna flytningar på pappret.. Fortf inget i trosorna... Ärligt tror ni de början på MF?

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend