• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • 201405
    eagle87 skrev 2016-03-07 13:04:49 följande:

Ingen blödning i livmoden, bebis mäter 5.8 mm O hjärtat slår!!!!!!!!!!!! Blev daterad v 6+1 fast enligt mig är jag v 6+3....

Åh så fantastiskt!! Grattis!! :D
  • Symetrical

Ingen blödning i livmoden, bebis mäter 5.8 mm O hjärtat slår!!!!!!!!!!!! Blev daterad v 6+1 fast enligt mig är jag v 6+3....

Men så underbart! Hoppas att du kan slappna av lite mer nu!?! Grattis!

Jag tänkte först bara göra mitt tidiga i v 7+5, men sen fick jag ju samma sorts blödning som du i v 10+3, så då vart det ett till vul. Efter det kände jag att i princip all oro släppte.
  • eagle87

Känner mig lugn nu :) tack för allt stöd, flyttar fram lördagens betalda ul 2,5 v :)

Nu längtar jag till era ul :)

• 201405

Fan vad dum jag var, tog en billig sticka nu på em. (De går ut i slutet av mars så vill inte bara slänga..)

Hade druckit mycket typ en timme innan och kissat typ max 1-2 h innan så kisset var väldigt utspätt. Och det är mycket svagare streck än när jag plussade, syntes knappt :( jag som trodde det skulle vara starkt nu! 5 dagar sen plus, v 4+4 idag. Nu måste jag ta ett på morgonurin för att bli lugn igen :( varför var jag så dum??

• sagoskog

Underbart! vad skönt att få det bekräftat att allt är ok :)
  • Loppan84
    201405 skrev 2016-03-07 16:52:20 följande:

Fan vad dum jag var, tog en billig sticka nu på em. (De går ut i slutet av mars så vill inte bara slänga..)

Hade druckit mycket typ en timme innan och kissat typ max 1-2 h innan så kisset var väldigt utspätt. Och det är mycket svagare streck än när jag plussade, syntes knappt :( jag som trodde det skulle vara starkt nu! 5 dagar sen plus, v 4+4 idag. Nu måste jag ta ett på morgonurin för att bli lugn igen :( varför var jag så dum??

Hehe ja det är svårt att låta bli. Är säkert ingen fara men ta du med morgonurin imorgon igen så blir du nog lugnare :)
  • Loppan84
    eagle87 skrev 2016-03-07 16:14:14 följande:

Känner mig lugn nu :) tack för allt stöd, flyttar fram lördagens betalda ul 2,5 v :)

Nu längtar jag till era ul :)

Imorgon 18.30 ska vi göra vårt. Är sååå nervös men ändå ganska trygg på att allt är ok faktist så dålig som jag varit och allt ;)
  • sagoskog

08:50 har vi kub ultraljud. Hade svårt att sova inatt och när jag väl somnade så drömde jag om det. Lika lugn som jag har känt mig hittills, lika orolig känner jag mig nu. Har T.o.m funderat på att avboka. Men om jag gör det kommer det ändå bli lika jobbigt, och jobbigare, på rul. Jag vill fortsätta leva i min trygga allt-är-ok bubbla.

• eagle87

Oh My god kommer kolla tråden med spänning imorn men ärligt ni har inget O oroa er för loppan O sagoskog... Ärligt de här är våran lilla turtråd <3.

• capy

Åh vad härligt!!!
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend