• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Loppan84
    201405 skrev 2016-03-08 15:17:34 följande:
    Ja och det är ju två streck men det har inte blivit starkare sen det första positiva, 5 dagar sen. Så vet inte riktigt vad jag ska tänka. Har ett till cd digitalt som jag har tänkt ta om en vecka eller så. Men tror ni man kan ringa och be om vul ännu tidigare om man är orolig?

Men har ändå mycket symptom och känner mig gravid så försöker att inte bry mig...
    Som jag har förstått det så kan de inte se nått förrän i v.6 och hjärtslag är vanligast i v.7. Så kanske vänta lite till? Är säkert ingen fara men kan ju göra det digitala i nästa vecka som du sa <3
  • eagle87
    201405 skrev 2016-03-08 14:17:34 följande:
    Ja och det är ju två streck men det har inte blivit starkare sen det första positiva, 5 dagar sen. Så vet inte riktigt vad jag ska tänka. Har ett till cd digitalt som jag har tänkt ta om en vecka eller så. Men tror ni man kan ringa och be om vul ännu tidigare om man är orolig?

Men har ändå mycket symptom och känner mig gravid så försöker att inte bry mig...
    De säkert ingen fara :) släng in en bild på testen om du har...
  • misslina

Hej!

Jag vet inte om ni har funderat på var jag har varit de senaste veckorna, det har varit ett tag sedan jag var in här..och i början berodde det på att jag mådde så sjukt dåligt! Jag kräktes i princip konstant! Hela dagarna!

Men så en dag så var det nästan borta.... Och nån dag senare så började jag blöda....

Allt känns så otroligt overkligt och Tomt!

Just nu vet jag varken ut eller in... Orkar man försöka igen...? Måste ta en paus!

Men vill önska alla lycka till här inne! Ni är verkligen ett härligt gäng, och det hade varit skoj att följas åt!

Kram

• GästenT

Hej jag är kvar!!!!

Har försökt läsa ikapp mellan varven men hinner aldrig svara. Jag har börjat en ny tjänst med nytt schema och är så otroligt trött när jag kommer hem och även på jobbet. Försöker att få tiden att gå ihop efter jobbet. Går och lägger mig redan vid 20.00 :/

Shit vilka fina magbilder och ultraljudsbilder ni lagt upp!! Jag längtar så enormt när jag ser era fina bilder. :) mys!!!

och Eagle, jag läste igårkväll dina inlägg om ljusrosa flytningar. Förstår att du var superorolig, även fast det förekommer utan att något är fel! Vilken lättnad att allt såg bra ut! :D

Nu ska jag stressa iväg och storhandla! Huuuh! Haha shit vad jag måste lägga om mina vardags rutiner!!

OCH GRATTIS SAJOCAWA!!! :D

*springer i cirklar av stresspåslag* xD

• eagle87
    misslina skrev 2016-03-08 16:11:51 följande:

Hej!

Jag vet inte om ni har funderat på var jag har varit de senaste veckorna, det har varit ett tag sedan jag var in här..och i början berodde det på att jag mådde så sjukt dåligt! Jag kräktes i princip konstant! Hela dagarna!

Men så en dag så var det nästan borta.... Och nån dag senare så började jag blöda....

Just nu vet jag varken ut eller in... Orkar man försöka igen...? Måste ta en paus!

Men vill önska alla lycka till här inne! Ni är verkligen ett härligt gäng, och det hade varit skoj att följas åt!

Kram

Va.... Nej... Vilken v var du i? Har du gått O kollat dej? Är de verkligen missfall?

Så ledsen för din skull :((
  • GästenT
    misslina skrev 2016-03-08 17:11:51 följande:

Hej!

Kram

Åh det här inlägget kom medan jag skrev mitt!

Herregud va tråkigt! Vet inte vad jag ska skriva, det måste verkligen vara tufft! Hemskt ledsen för sin skull. :( En massa styrke kramar!!
  • Loppan84

Sitter och väntar i väntrummet på min man. Tid kl 18.30. Sååå nervös alltså.... Snälla snälla var hjärtslag

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-08 17:10:20 följande:

Sitter och väntar i väntrummet på min man. Tid kl 18.30. Sååå nervös alltså.... Snälla snälla var hjärtslag

Åh ja va så igår... Men ärligt ja lovar verkl att idag kommer vara en av de bästa känslomässigaste dagarna i hela ditt liv <3.
  • Loppan84

Hurra!!! Hjärtslag och riktig storlek på dag 6+6. Hon sa att det var tjocka väggar och hen hade borrat sig gott ner i livmodern och låg på en bra plats etc och allt såg himla bra ut. Hurraaaa!!!!

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend