Loppan84 skrev 2016-03-09 08:50:38 följande:
Aha, var hittar du tabellen? På googling hittade jag bara att det ska va 1 cm på 7+0.
Ja det hade varit tufft att få ett sånt besked från ingenstans helt oväntat - samtidigt måste det varit tufft för er att gå runt så många veckor att nästan veta att nått hade gått fel men ändå inte vara helt säker <3
Nån som lagt upp den här på fl efter att ha hittat den på väggen på sin gynmottagning.
Mjo, men riktigt så var det inte heller. Hade inte extremt mycket symptom, men ändå tillräckligt för att jag inte skulle måla fan på väggen direkt. Sen var jag ju på vul i v 6+6 och hon sa då att det var lite på gränsen huruvida man bör kunna se ett hjärta slå då. Även mätningen diffade ju bara på typ 3-4 dagar, så det var inte heller någon katastrof. Efter den undersökningen kände jag typ 50/50, det kunde gå either way, så att säga. Hade mitt andra vul inbokat bara 9 dagar senare, så hann förlika mig med tanken under den tiden. Dagen innan det vul:et började jag dock blöda litegrann, så då kändes det som att något ville att jag skulle ställa mig in på dåliga besked.