• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Loppan84

Här är en som växte som den ska och hade allt vitalt på plats vad de kunde se ;) Sprattlade gjorde hen också.

Fick 12+5 så det är ju exakt samma datum son jag opererar med, tack ff för exaktheten ;)

Hurra!!!!

• Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-04-18 14:25:14 följande:

Här är en som växte som den ska och hade allt vitalt på plats vad de kunde se ;) Sprattlade gjorde hen också.

Fick 12+5 så det är ju exakt samma datum son jag opererar med, tack ff för exaktheten ;)

Hurra!!!!

Woho, så underbart! Är det bf 26/10 som gäller, eller?
  • GästenT

Åh va kul att se Loppan och Eagle!! Så fina bilder!! Grattis sååå mycket!! <3

Vilken enveten liten rackare du har Eagle! ;D

• Loppan84
    Symetrical skrev 2016-04-18 14:27:43 följande:
    Woho, så underbart! Är det bf 26/10 som gäller, eller?
    25:e oktober :) Och vi hoppas verkligen den kommer då - här i Norge har de dagisintag bara en gång i året så alla barn som är födda senast sista oktober 2016 har garanterad dagisplats från de är 1 år - men kommer den 1 november får den dagisplats när den är 1 år, 11 månader och 29 dagar. Haha så idiotiskt.
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-04-18 13:25:14 följande:

Hurra!!!!

Åh grattis va härligt
    Då har vi bf Exact samtidigt :)
  • Loppan84
    eagle87 skrev 2016-04-18 15:54:54 följande:
    Åh grattis va härligt
    Då har vi bf Exact samtidigt :)
    Haha är så sjukt!!! Haha vi kommer få små indian twins. Redrum watch out!!!
  • Loppan84
    GästenT skrev 2016-04-18 14:37:19 följande:

Åh va kul att se Loppan och Eagle!! Så fina bilder!! Grattis sååå mycket!! <3

Vilken enveten liten rackare du har Eagle! ;D

Ja det va skönt. Vilken vecka är du i nu? Inte länge till ditt ul heller nu väl? Eller iaf om du skulle göra kub men det skulle du väl?
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-04-18 15:58:15 följande:

Ja det va skönt. Vilken vecka är du i nu? Inte länge till ditt ul heller nu väl? Eller iaf om du skulle göra kub men det skulle du väl?

Ja Gud va jag längtar extra mycket när jag ser era bilder!! :) 29e ska vi göra ul till kub. Är i v 11+3 eller 11+6 idag beroende på om jag går efter senaste ul eller inte. :) men där någonstans är jag. Haha.

Va drygt det där med dagisplatserna! Känns som ett väldigt udda system men vad vet jag! :P förstår att ni hoppas på bf innan november då! :)
  • Loppan84
    GästenT skrev 2016-04-18 17:03:47 följande:
    Ja Gud va jag längtar extra mycket när jag ser era bilder!! :) 29e ska vi göra ul till kub. Är i v 11+3 eller 11+6 idag beroende på om jag går efter senaste ul eller inte. :) men där någonstans är jag. Haha.

Va drygt det där med dagisplatserna! Känns som ett väldigt udda system men vad vet jag! :P förstår att ni hoppas på bf innan november då! :)
    Ja sjukt irriterande. Vet inte hur det är inredaren av Sverige men i Sthlm hade de iaf intag en gång i halvåret. Men men man får ju alltid plats nånstans men plötsligt måste man köra långt till en annan kommun eller nått och det är ju lite drygt...
  • Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-04-18 17:09:54 följande:

Ja sjukt irriterande. Vet inte hur det är inredaren av Sverige men i Sthlm hade de iaf intag en gång i halvåret. Men men man får ju alltid plats nånstans men plötsligt måste man köra långt till en annan kommun eller nått och det är ju lite drygt...

Väldigt skumt system! Här i Sthlm kan barnet få börjans princip när som helst i mån av plats, men som du skriver minst aug och jan. Men skulle inte ni flytta tillbaka..!?
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend