• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Sajocawa
    sagoskog skrev 2016-04-21 08:35:12 följande:
    Om de ser så ska vi ta reda på det. Om vi inte hinner ändra oss i bilen dit :P
    Symetrical skrev 2016-04-21 06:46:21 följande:

Woop woop! Well done!

Jag kör också på dagliga promenader, även om det går långsammare och långsammare. Försöker komma upp i åtminstone 5 km/dag. Mår bättre av det i förlängningen, känner jag. Framförallt nu när jag bara är hemma!

Lycka till på rul! Vilken tid är det? Ska ni ta reda på kön?

Jag ska definitivt fortsätta promenera (jogga blir nog svårt för foglossningen i längden, men kanske cykla) :) kände mig direkt mycket piggare och gladare. 5 km är ganska lagom tycket jag. Än så länge iaf. Mina släktingar har dragit igång en fb grupp som heter "en halvmil om dagen" och det har blivit jätte populärt. Tror tidningar har skrivit om det och allt. Fast i finland då.

Tack! Det är kl 10 :) är jättenervös nu. Vi ska ta reda på kön om det går.Åh, MÅSTE testa NU! :)
    Åh vad spännande!!! Du får uppdatera ASAP! :D
  • GästenT

Shit va ni hinner skriva!!

Sagoskog (skogaholm som jag fortfarande läser ;) )

Va kul med rul idag och att ni kanske tar reda på kön!! Super spännande ju!!

Symetrical: Tufft att du blivit sjukskriven men lät helt klart som du behövde det! :/ Hoppas att det blir något bättre för dig! :)

• Symetrical
    GästenT skrev 2016-04-21 10:10:55 följande:

Shit va ni hinner skriva!!

Sagoskog (skogaholm som jag fortfarande läser ;) )

Va kul med rul idag och att ni kanske tar reda på kön!! Super spännande ju!!

Symetrical: Tufft att du blivit sjukskriven men lät helt klart som du behövde det! :/ Hoppas att det blir något bättre för dig! :)

Tack babe! :-*
  • eagle87

Loppan jag har rul 20+0 vilket är 7 juni!!! Känns som evigheter dit.....

Skulle ni ta reda på kön?

• Loppan84
    eagle87 skrev 2016-04-21 10:49:51 följande:

Loppan jag har rul 20+0 vilket är 7 juni!!! Känns som evigheter dit.....

Skulle ni ta reda på kön?

Ja det tror jag vi gör. Hade varit mysigt att inte veta också - men det är så mycket som man inte riktigt förstår nu första gången så tror det gör det hela mer förståligt. Nr 2 kanske det känns annorlunda :)

Ni då?
  • eagle87

Ja vet att de är tidigt men jag är säker på att jag kände första rörelsen igår <3... Ja har framåt lutad livmoder så de sa att man kan känna tidigare :)

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-04-21 09:54:20 följande:
    Ja det tror jag vi gör. Hade varit mysigt att inte veta också - men det är så mycket som man inte riktigt förstår nu första gången så tror det gör det hela mer förståligt. Nr 2 kanske det känns annorlunda :)

Ni då?
    Jaaaaaaaaaa!!!!!!! Har redan gjort baking soda test O ring test båda säger kille!!!!!!
  • Loppan84
    eagle87 skrev 2016-04-21 10:57:32 följande:

Ja vet att de är tidigt men jag är säker på att jag kände första rörelsen igår <3... Ja har framåt lutad livmoder så de sa att man kan känna tidigare :)

Är det sant? Hur kändes det? Har hört att det va tvärtom att man kände lättare om den va bakåtlutad för att det är lättare att känna i ryggen.
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-04-21 11:15:05 följande:
    Är det sant? Hur kändes det? Har hört att det va tvärtom att man kände lättare om den va bakåtlutad för att det är lättare att känna i ryggen.
    Åh så svårt O förklara... Jag satt i soffan O de va på höger sida nedanför naveln.. Typ som en snabbt litet sprattel precis som om ngt rörde sig.. Varade kanske 3-4 sek...
    Ja vet inte tänker att en bakåtlutad är längre in... Min svullna mage har lagt sig väldigt mycket O ser inte gravid ut längre. Hur är de för dej? Har ni bokat ngn resa än? Vi åker till morocco 26 maj :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend