eagle87 skrev 2016-04-20 22:31:34 följande:
Åh va spännAnde med rul imorn sagoskog... Ska ni ta reda på kön??
Ja började gravid yoga förra veckan så skönt :) och va på gravid vatten yoga idag underbar t:) kan knappt fatta att jag är en av de gravida nu :)
Velat ha doppler men avstått pga de anledningar du nämnde sagoskog :)
Loppan vilket datum har du rul?? Jag har 7 juni
Om de ser så ska vi ta reda på det. Om vi inte hinner ändra oss i bilen dit :P
Symetrical skrev 2016-04-21 06:46:21 följande:
Woop woop! Well done!
Jag kör också på dagliga promenader, även om det går långsammare och långsammare. Försöker komma upp i åtminstone 5 km/dag. Mår bättre av det i förlängningen, känner jag. Framförallt nu när jag bara är hemma!
Lycka till på rul! Vilken tid är det? Ska ni ta reda på kön?
Jag ska definitivt fortsätta promenera (jogga blir nog svårt för foglossningen i längden, men kanske cykla) :) kände mig direkt mycket piggare och gladare. 5 km är ganska lagom tycket jag. Än så länge iaf. Mina släktingar har dragit igång en fb grupp som heter "en halvmil om dagen" och det har blivit jätte populärt. Tror tidningar har skrivit om det och allt. Fast i finland då.
Tack! Det är kl 10 :) är jättenervös nu. Vi ska ta reda på kön om det går.
Loppan84 skrev 2016-04-21 07:31:25 följande:
Eagle 26 maj. Hmm konstigt att jag har så mycket tidigare än dig... Det blir vecka 19 (18+2) för mig. Har de lagt det för tidigt?
Jaa sagoskog tycker yogan va toppen! Så skönt att gå på träning som va anpassad oss och ändå bra träning, har träningsvärk i både ben och armar idag. Skönt!
Åh, MÅSTE testa NU! :)