• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Loppan84

Åh helt perfekt söt liten mage för vecka 20.

Men helt ärligt - så ser jag nästan ut redan. Inser att jag kanske kommer bli en jätte haha Men har ju mått så dåligt sista 4-5 veckorna - har inte kunnat träna eller röra på mig, inte ens promenera så då blir man lite trög i magen så kanske är därför. Börjar med gravidyoga denna veckan dock, kanske det sätter igång magen lite också ;)

Symetrical skrev 2016-04-17 19:27:11 följande:

Nu börjar det allt synas framifrån också!

V 21+4 <3

• Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-04-17 21:58:40 följande:

Åh helt perfekt söt liten mage för vecka 20.

Men helt ärligt - så ser jag nästan ut redan. Inser att jag kanske kommer bli en jätte haha Men har ju mått så dåligt sista 4-5 veckorna - har inte kunnat träna eller röra på mig, inte ens promenera så då blir man lite trög i magen så kanske är därför. Börjar med gravidyoga denna veckan dock, kanske det sätter igång magen lite också ;)

Ja, men då är det säkert det som spökar för dig! Märker att så fort man går ut på promenad (försöker gå 4-5 km om dagen) så kommer magen igång. Gäller bara att man hinner hem i tid!
  • Loppan84
    Symetrical skrev 2016-04-18 06:18:24 följande:

Lycka till på dra ul idag, Eagle och Loppan! Lova att uppdatera om asap!

Tack. Will do :)
  • eagle87

Min envisa lilla plutt ville inte visa nacken igen så kunde inte mäta nack spalten men allt annat såg bra ut:) visste har den växt?

• Symetrical
    eagle87 skrev 2016-04-18 11:24:07 följande:

Min envisa lilla plutt ville inte visa nacken igen så kunde inte mäta nack spalten men allt annat såg bra ut:) visste har den växt?

Absolut! Men vilken en envis en! Måste ni tillbaka igen, eller struntar ni i det nu?
  • Loppan84

Ser ju verkligen så ut :) mätte de den? Sprattlade den lite mer denna gången också?

Ska dit om en timme - har ju inte sett nått på 6 veckor så blir något helt annat denna gången. Då var det bara en klump med hjärtslag haha.

eagle87 skrev 2016-04-18 11:24:07 följande:

• eagle87
    Symetrical skrev 2016-04-18 11:26:02 följande:
    Absolut! Men vilken en envis en! Måste ni tillbaka igen, eller struntar ni i det nu?
    Nej ska strunta i de :) känns helt ok att strunta i de
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-04-18 12:00:16 följande:

Ser ju verkligen så ut :) mätte de den? Sprattlade den lite mer denna gången också?

Ska dit om en timme - har ju inte sett nått på 6 veckor så blir något helt annat denna gången. Då var det bara en klump med hjärtslag haha.

Nej de mätte inte sa att den inte var i en ideal position i mäta heller, de kolla bara hjärtat :) japp det såg ut som om den satt rakt upp O körde bil O dansa med huvudet O rörde på armarna... Haha

Ska bli så spännande O läsa din uppdatering
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend