• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Loppan84
    capy skrev 2016-04-14 06:44:41 följande:

Gullig du är som tänker på mig :)
    Det går bra ändå tycker jag. Har dock drabbats av en segdragen förkylning och har hostat som en galning i några dagar. Inte så kul för bäckenbotten jag jag intyga :/

Har gått in i tredje trimestern och åttonde månaden nu, så börjar se ljuset i tunneln. Det är helt knasigt att tänka på att magen ska bli ännu större. Bilden nedan är från förra helgen.

Wow! Vackra du. Haha förstår att du ser ljuset, Gud vad härligt.
  • Symetrical

Det går bra ändå tycker jag. Har dock drabbats av en segdragen förkylning och har hostat som en galning i några dagar. Inte så kul för bäckenbotten jag jag intyga :/

Har gått in i tredje trimestern och åttonde månaden nu, så börjar se ljuset i tunneln. Det är helt knasigt att tänka på att magen ska bli ännu större. Bilden nedan är från förra helgen.

En så fantastiskt fin bebismage! Hur många veckor är det kvar nu då? <3
  • GästenT

Superfin bild!! :D Hoppas förkylningen ger med sig snart!
  • eagle87
    capy skrev 2016-04-14 05:44:41 följande:

Åh Gud va vacker mage O va fin bild :))))
  • eagle87

Min kompis ultraljud hon är beräknad 19 okt så kul bild :)

Loppan vilken tid har du ul på måndag?

• Loppan84

Kl 14. Är lite nervös men ska ju inte få några kub resultat eller nått så går nog bra. Hoppas den sprattlar mycket så man verkligen ser den och att jag får ett datum :)

eagle87 skrev 2016-04-14 12:47:46 följande:

Min kompis ultraljud hon är beräknad 19 okt så kul bild :)

Loppan vilken tid har du ul på måndag?

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-04-14 12:03:53 följande:

Kl 14. Är lite nervös men ska ju inte få några kub resultat eller nått så går nog bra. Hoppas den sprattlar mycket så man verkligen ser den och att jag får ett datum :)

De kommer gå jättebra :)

Jag har tid 930:)
  • capy
    Symetrical skrev 2016-04-14 12:25:48 följande:
    En så fantastiskt fin bebismage! Hur många veckor är det kvar nu då? <3

Tack allihop! Alltid kul att höra att man är fin när man mest känner sig som en flodhäst :P

Är i v 28+2 nu, så ca 11 veckor kvar. Dottern föddes dock redan i 36+5 (vattenavgång 36+1) så får väl se hur länge han vill stanna inne...

• Loppan84
    eagle87 skrev 2016-04-14 13:10:12 följande:
    De kommer gå jättebra :)

Jag har tid 930:)
    På måndag också? Haha vi är verkligen synkade nu <3
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend