Loppan84 skrev 2016-04-10 12:02:29 följande:
Ja jag vet, vi konstaterade ju det för ett tag sen men sen räknade du om det igen? Har inte varit på ul sen v.6 dock så får se om jag blir flyttad när jag gör det nästa gång.
Hmm nej inte pratat med läkare, har ju inte ont. Bara blod när jag gör nr 2 ja. Hehe lite pinsamt att snacka om, men har läst att många får det och det är ofarligt så eftersom jag inte har ont eller nått så tänkte jag bara vänta och se. Eller?
Fick förresten mina provsvar från inskrivningen, allt såg tipp topp ut - behöver inte järn eller nått så det är skönt för jag tror det är järntillskotten som f-de upp magen från början ;) slutade ju med dem för 2 veckor sen så det verkar inte va nått problem utan dem heller. Hur var dina värden? Får du i dig allt som du ska och hade bra blodgrupp och allt sånt?
Aa ja litade inte riktigt på de tidiga ul så fortsatte räkna från äl... Men nu råknar jag från de som de sa på ul :)
Nej de borde vara ok om de inte gör ont, hoppas de avtar. Inte kul med blod.. Ja har blödit mycket näsblod sen jag blev gravid..
Alla mina värden såg bra ut O jag är b positiv så behöver inga sprutor. Min man är b negativ ovanlig grupp men bebisen blir plus om ena partnern är pluss :) vad har du för blod grupp?