• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Loppan84
    eagle87 skrev 2016-04-06 23:13:09 följande:
    Men herregud va sööööt :) O stor

Ja har kub imorn 910. Eran tid 10:10. Uppdaterar direkt efter
    Lycka till! Det går säkert bra :)
  • Symetrical
    GästenT skrev 2016-04-06 20:53:27 följande:

Tack!! Shit va känslosamt det var! En liten halvkass bild medan jag sitter i bilen. Haha. :)

Men en sån liten plutt! Ser ju ändå ut som en minibebis redan. Stort grattis! 
  • Loppan84

Kom pyttelite (verkligen några prickar) klarrött, färskt blod på toapappret. Har inte haft ont i magen och är så lite att jag är ganska säker på att det kommer från typ småsår från själva fiifi för där känns detså torr och stram plötsligt. Igår kliade det så mycket typ som att när man har sår som läker eller har rakat sig när man är torr i huden om ni fattar? Men har inte rakat mig nu. Nån som haft nått liknande? Sorry Tmi, men vill kolla bara - lite orolig blir man ju med en gång man ser blod särskilt eftersom illamåendet försvunnit också.

• Symetrical

Åh, så spännande! Kommer gå toppen!
  • Sajocawa
    Loppan84 skrev 2016-04-07 08:01:41 följande:

Kom pyttelite (verkligen några prickar) klarrött, färskt blod på toapappret. Har inte haft ont i magen och är så lite att jag är ganska säker på att det kommer från typ småsår från själva fiifi för där känns detså torr och stram plötsligt. Igår kliade det så mycket typ som att när man har sår som läker eller har rakat sig när man är torr i huden om ni fattar? Men har inte rakat mig nu. Nån som haft nått liknande? Sorry Tmi, men vill kolla bara - lite orolig blir man ju med en gång man ser blod särskilt eftersom illamåendet försvunnit också.

Jag tycker inte det låter så allvarligt, än så länge i alla fall, om det bara är så lite. Men ring gärna och dubbelkolla en gång för mycket än för lite. Vet inte hur det funkar med sjukvården i Norge, kan du få komma in för en koll för en sån sak eller finns det någon att ringa för att bara rådfråga?
  • sagoskog
    Sajocawa skrev 2016-04-06 21:04:19 följande:

Jaha okej... Ja ur den synpunkten är det ju lite trist med en så tidig tid då... Inte tänkt på det så faktiskt om jag ska vara ärlig, man är ju bara så ivrig att få komma dit och se bebis.. :)

Är nog jag som oftast tänker lite för mycket :)
  • sagoskog
    GästenT skrev 2016-04-06 20:53:27 följande:

Tack!! Shit va känslosamt det var! En liten halvkass bild medan jag sitter i bilen. Haha. :)

Nämen! Hur lyckades jag missa den här godingen? :-0 Vilken bra bild ni fick <3
  • sagoskog

Förstår nervositeten, men det kommer gå bra <3 hållet utkik efter din uppdatering sen :)
  • sagoskog
    Loppan84 skrev 2016-04-07 08:01:41 följande:

Låter inte som något att oroa sig för. Du lär ju märka om det kommer mer. Annars är det nog som du skriver, sår "utvändigt" (fast invändigt). Men självklart, ring bm eller någon annan om du känner dig orolig :)
  • GästenT
    Symetrical skrev 2016-04-07 07:38:55 följande:

Men en sån liten plutt! Ser ju ändå ut som en minibebis redan. Stort grattis! 

sagoskog skrev 2016-04-07 08:59:18 följande:

Nämen! Hur lyckades jag missa den här godingen? :-0 Vilken bra bild ni fick <3

Ja jag trodde absolut inte att man kunde se så mycket redan nu! Först låg den så stilla och hjärtat tickade så tänkte att det är väl sådär den ligger. Men helt plötsligt började sen hoppa omkring och röra ben och armar så jag själv hoppade till! Både jag och sambon satt med tårar i ögonen efter det. :) Håller tummarna varje dag för att allt ska gå bra men blev helt klart mer lugn efter det där besöket! :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend