IlonaSofia skrev 2016-03-02 17:43:32 följande:
Vad skönt att du fått din mena, när du ändå vet att den ska komma :)
Vad sa läkaren?
Brennda skrev 2016-03-03 17:29:03 följande:
Bim på söndag och jag är säker på att mensen kommer. Exakt samma visa denna cykeln som förra! Jätteont i ljumskar och molande värk i mage & rygg. Fan fan fan!! Snart orkar jag inte mer... hur gör ni för att orka?
Läkaren sa att jag ska köra på insemenation denna månad igen men med pergotime från dag 5 och ta den där sprutan så vi vet 100 att jag ägglossar. Sen sa jag att jag gav upp efter det och ville köra IVF månaden efter. Hon var lite emot det, men vi får se hoppas på denna månaden istället och ta det som det kommer månaden efter. Här kan medicinen kosta runt 20-30000 kronor om man inte är täckt av försäkringsbolaget, så man måste kolla upp sånt meck innan man börjar med IVF.
Jag ska vara ärlig, vet inte hur jag orkar. Det gör jag inte, bryter ihop var och varannan dag känns det som. Nu har jag iof varit positiv de senaste veckorna men ibland kommer känslorna tillbaka.
Brennan, jag tycker att det låter positivt. Det jobbiga är väl att PMS och graviditet är typ samma sak. Så man känner ju så mycket hela tiden, å alltid blir besviken. Iallafall jag.
IlonaSofia, Hopppas också att det är positivt.. hoppas att mensen inte kommer!!!