första försöket RMC
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Stora styrkekramar till er..
Believe: tråkigt att höra. Vet hur det känns. Men ni har iallafall ett försök kvar. Man får lov att bryta ihop ordentligt och sedan komma igen.
Själv kommer jag att börja leta efter en privat klinik, men nästa försök blir troligtvis i vår. Vi ska flyta mm i dec så det är nog bäst att vänta tills alt lugnat ner sig lite.
Pratade med läkaren igår och nästa ÄP blir troligtvis i januari. Blir tyvärr långa protokollet igen men ska få menopur istället för purugon samt icsi. Läkarna hade varit väldigt förbryllade över att detta försöket gått så dåligt när det första gick så bra. Dom hade gjort ett spermaprov på sambon och det visade sig att han enbart hade 3 miljoner simmare denna gång jämfört med 50 miljoner förra gången. Även om det har varit väldigt tungt denna helgen känns det skönt att ha fått en förklaring. Känns dock psykiskt jobbigt att det är sista försöket för oss..
Ni blir det lite paus för oss. Vi kör igång igen efter novembermensen som lär komma i slutet av månaden, men ska försöka fokusera på annat tills dess. Jag kikar in meddela jämna mellanrum för att se hur det går för er <3
Tog ett test nu på morgonen och fick mig en riktig chock. GRAVID 1-2 kom upp..
Hallå tjejer..
Hur får det för er?
Tyvärr tog min resa slut för någon vecka sen... blir att få göra nytt försök. Men nu vet vi ju att det funkar. Jag blev ju gravid men fick tidigt missfall. ..
Hallå tjejer..
Hur får det för er?
Tyvärr tog min resa slut för någon vecka sen... blir att få göra nytt försök. Men nu vet vi ju att det funkar. Jag blev ju gravid men fick tidigt missfall. ..