första försöket RMC
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Det gick jätte bra. Har redan börjat med synarela :) två dagar efter vårt möte.
Pia var rak och ärlig och vi ska testa nått nytt.
300 IE gonal f och 75 IE menopur. Samma dag jag börjar med sprutorna ska jag sluta helt med synarela. De kallar det stop protokoll.
Hur går det för er?
Så härligt att vara igång! När börjar du med sprutorna?
Både Pia och Carina kännns jättebra tycker jag! Kunniga och vågar och vill testa nytt :)
ÄP gav 10 ägg, vilket för oss är ett jättebra resultat men nu efter några behandlingar vet man ju också att det inte innebär några garantier, känner oss försiktigt optimistiska så här långt :) på torsdag är vi inbokade för ET med 2 embryon om allt vill sig.
Lycka till!!! Jag håller alla tummar o tår för dig :) de ska ju bli er tur nu!
Tusen tack!!! :)) vi hoppas det med! Hur är det med dig?
Så härligt att vara igång! När börjar du med sprutorna?
Både Pia och Carina kännns jättebra tycker jag! Kunniga och vågar och vill testa nytt :)
ÄP gav 10 ägg, vilket för oss är ett jättebra resultat men nu efter några behandlingar vet man ju också att det inte innebär några garantier, känner oss försiktigt optimistiska så här långt :) på torsdag är vi inbokade för ET med 2 embryon om allt vill sig.
Jag mår skapligt bra :) lite tungt börjar de bli men ingen fara än!! V 32 :)
Har inte fått mensblödning än så väntar på den.. är inne på dag 7 med synarela.
Kände också att de vågar mer. Har aldrig fått två olika hormoner och synarela ska jag sluta med samma dag jag börjar med sprutorna så det är också nytt för mig.
Så bra resultat ni fick.. vad har ni haft som mest på de andra försöken?
2 embryo återföring är bra det gjorde dem inte på rmc..
håller tummarna för er..
Då kommer den nog snart :) har aldrig hört om metoden ni kör denna behandlingen men det känns som man är i trygga händer hos dom.
Jag tror vi fick 11 ägg på första försöket (kan också ha varit 9, jag minns inte riktigt) och sen har vi fått 5 och 6 på andra och tredje försöket. Långa protokollet alla gånger utom nu på fjärde försöket och har svarat lika bra på detta som med långa, även om det klart kändes som en chansning att byta! Idag fick vi i alla fall 2 3-dagars tillbaka och testdag 1 april :) 3 odlas vidare.
Då kommer den nog snart :) har aldrig hört om metoden ni kör denna behandlingen men det känns som man är i trygga händer hos dom.
Jag tror vi fick 11 ägg på första försöket (kan också ha varit 9, jag minns inte riktigt) och sen har vi fått 5 och 6 på andra och tredje försöket. Långa protokollet alla gånger utom nu på fjärde försöket och har svarat lika bra på detta som med långa, även om det klart kändes som en chansning att byta! Idag fick vi i alla fall 2 3-dagars tillbaka och testdag 1 april :) 3 odlas vidare.
Hur mår du?