första försöket RMC
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Japp malmö..
Men ÄP gick bra?
Jag hoppas dock på att slippa att göra om allt en gång till.. tycker att det börjar bli väldigt påfrestande..
Det gick okej... kändes bra mycket mer denna gången än vad det gjorde sist.. Fick be om mer morfin & personalen är ju verkligen så himla gulliga och gör allt för att man ska må bra.
Blir det ett sista finansierat försök för oss så kommer vi be om det korta protokollet.. men ska försöka vara optimistisk i nuet och hoppas på att det är nu det tar sig för oss!
Åh gick inte du med i linköping? Vilka besked de fått. Minst 3 st som plussat spontant inom några veckor. stort grattis!!
Jag väntar och väntar på ivf bebbarna nu!!!!
Men wow vilken grej! Grattis!!! Verkar som ni smittat av er på varandra! :p plötsligt händer det verkligen:)
Nu tror jag att det hoppet jag hade är tyvärr borta..
Har haft ont i magen hela natten och förklaringen fick jag när jag kissade på morgonen
. Blod.. hoppet försvann. .
Får väl köpa hem ett test och testa för att vara på den säkra sidan..
Alla mina känslor är helt upp och mer. Går runt på jobbet med gråten i halsrn pch tårar i mina ögon..
Känslan av att veta att nu är vi tvungna att göra om att igen är en ren tortyr. . Vill bara lägga mig ner och bara försvinna.. hur ska jag kunna berätta för killen att det inte tog sig denna gången heller...
Nu tror jag att det hoppet jag hade är tyvärr borta..
Har haft ont i magen hela natten och förklaringen fick jag när jag kissade på morgonen
. Blod.. hoppet försvann. .
Får väl köpa hem ett test och testa för att vara på den säkra sidan..
Alla mina känslor är helt upp och mer. Går runt på jobbet med gråten i halsrn pch tårar i mina ögon..
Känslan av att veta att nu är vi tvungna att göra om att igen är en ren tortyr. . Vill bara lägga mig ner och bara försvinna.. hur ska jag kunna berätta för killen att det inte tog sig denna gången heller...
Rmc ringde nyss... Av våra sex blev bara ett befruktat.. dom ringer igen imorgon klockan 08 om det har delat sig ordentligt och isåfall är vi välkomna på återföring imorgon fm. Känns riktigt mörkt just nu. Oddsen känns väldigt små för att jag ens ska få ruva...
Rmc ringde nyss... Av våra sex blev bara ett befruktat.. dom ringer igen imorgon klockan 08 om det har delat sig ordentligt och isåfall är vi välkomna på återföring imorgon fm. Känns riktigt mörkt just nu. Oddsen känns väldigt små för att jag ens ska få ruva...
Det var kört denna gången oxå. . Tog ett test när jag kom hem och fick inte gravid på..
Det var kört denna gången oxå. . Tog ett test när jag kom hem och fick inte gravid på..