• believe 88

första försöket RMC

Hej

Jag är helt ny här inne.

Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.

Tänkte att man kunde följas åt.

• Svar på tråden första försöket RMC
  • jooo
    believe 88 skrev 2016-11-11 09:27:52 följande:

Hallå tjejer..

Hur får det för er?

Tyvärr tog min resa slut för någon vecka sen... blir att få göra nytt försök. Men nu vet vi ju att det funkar. Jag blev ju gravid men fick tidigt missfall. ..

Åh nej men tänk nu att allt kan fungera. Nya tag!!!! Tänker på dig!
  • Niaa

Hallå tjejer..

Hur får det för er?

Tyvärr tog min resa slut för någon vecka sen... blir att få göra nytt försök. Men nu vet vi ju att det funkar. Jag blev ju gravid men fick tidigt missfall. ..

Nej fy vad jobbigt... att man aldrig ska få slappna av och bara njuta.. förstår dock lättnaden i att ni faktiskt kan <3 vi får kämpa vidare tillsammans, kram på dig!
  • Cia33

Hallå tjejer..

Hur får det för er?

Nej, vad tråkigt. Vet tyvärr hur det känns.

Själv håller på att leta efter en privat klinik, men kommer inte göra något nytt försök förrän i vår. Jag och min man har planerat att semestra i USA i februari, så vi tar nya tag efter det.
  • believe 88
    Niaa skrev 2016-12-14 21:21:16 följande:

Believe88 hur har det gått för er? Har tänkt på dig!

Niaa skrev 2016-12-14 21:21:16 följande:

Believe88 hur har det gått för er? Har tänkt på dig!

Jo det får väl framåt igen blir nog ett nytt försök I januari igen.

Själv då?
  • Niaa
    believe 88 skrev 2016-12-15 16:32:47 följande:

Jo det får väl framåt igen blir nog ett nytt försök I januari igen.

Själv då?

Blir nytt för oss i januari med. Tredje gången gillt får vi verkligen hoppas...
  • believe 88
    Niaa skrev 2016-12-15 16:52:07 följande:

Blir nytt för oss i januari med. Tredje gången gillt får vi verkligen hoppas...

Ok. Ska ni köra långt eller kort?

Vilka hormonsprutor?
  • Cia33

Believe och Niaa, håller tummarna för er. Tror att vi har beslutat oss för att gå vidare till nordic TFS i Göteborg till våren. Men det blir nog inte förrän framåt april. Jag behöver lite paus för att andas ett tag. Sedan har vi fullt upp med flytt mm nu.

• jooo

Hur går det för er?? Är någon igång med nytt försök? Håller så tummarna och tänker på er!!!

• believe 88
    jooo skrev 2017-01-13 22:40:06 följande:

Hur går det för er?? Är någon igång med nytt försök? Håller så tummarna och tänker på er!!!

Japp. Sista försök just nu har sprutat med gonal-f snart i en vecka var på undersökning nr 2 i går och ska ner på måndag igen

Dock. Har sten koll på mig denna gången. Känns rätt bra.
Svar på tråden första försöket RMC