första försöket RMC
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Åå lycka till imorgon med äggplock. .
Jag var inte häller svullen eller något och jag hade 19 ägg att plocka...
Nu är jag på dag 6 med rivningen och hat lite blandade känslor. .
Fick brev i går av att inga av de som odlades vidare på gick inte att frysa..
Jag är också på dag 6 på ruvningen och känner ingenting. Hoppas att det inte är ett dåligt tecken. Två veckor kvar till TD.
Tack, det ger mig lite hopp! <3
Vad tråkigt att höra att du inte fick något till frysen.. vi får hoppas lite extra på ägget ni fick tillbaka.. när har du TD?
Sex ägg blev det, lite mindre än vad vi hoppats på men förhoppningsvis bra ägg. Imorgon mellan 15-16 får vi reda på hur många som befruktats och när vi kan förvänta oss återföring.
Sex ägg blev det, lite mindre än vad vi hoppats på men förhoppningsvis bra ägg. Imorgon mellan 15-16 får vi reda på hur många som befruktats och när vi kan förvänta oss återföring.
Oj det var inte så dåligt.. man förväntar sig allt mer än vad man får beroende på vilken stimulering man hade.
Jag hade förväntat mig mindre än vad vi fick ut...
Men håller alla mina tummar att så många som möjligt blir befruktade. ..
Går ni nere i Malmö? ?
Ja, vi går i Malmö :) ni också väl?
Man är nog aldrig riktigt nöjd och så klart vi hade önskat lite fler ägg, ÄP vill man ju helst inte göra om en gång till men vad gör man inte...
Hej på er! Vi är gravida och vi skulle ha börjat med ivf på måndag men jag är gravid <3 <3
Hej på er! Vi är gravida och vi skulle ha börjat med ivf på måndag men jag är gravid <3 <3