• believe 88

första försöket RMC

Hej

Jag är helt ny här inne.

Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.

Tänkte att man kunde följas åt.

• Svar på tråden första försöket RMC
  • Niaa

Hej alla! Här är det 13 dagar kvar till BF. Helt overkligt men SÅ redo! :)

• jooo

åh va roligt att det gått så bra för dig Niaa!! så mysigt vilken julklapp!

• jooo
    believe 88 skrev 2017-11-20 11:23:54 följande:

Gick in i vecka 26 idag..

Hur går det gått för dig?

åh va underbart o höra! berätta gärna om du vill!

min son är 6 månader nu , en pigg och glad liten kille, ny år han självklar men läser mycket om infertilitet fortfarande och påminns om vilket mirakel han faktiskt är!
  • 180611

Hej! Vad glad jag blir att det har hänt grejer här i tråden!!! Niaa antar att guldklimpen har anlänt? Grattis!! Och belive! Stort grattis till dig med!! Hur långt har du kommit? Min lille kille är nu drygt 7 månader och är världens gladaste kille men som precis har fått feber för första gången! Tufft men man är ju så otroligt tacksam för att man får ha honom i sitt liv! Önskar er alla stort lycka till med allt!!

• believe 88
    180611 skrev 2018-01-10 19:28:44 följande:

Hej! Vad glad jag blir att det har hänt grejer här i tråden!!! Niaa antar att guldklimpen har anlänt? Grattis!! Och belive! Stort grattis till dig med!! Hur långt har du kommit? Min lille kille är nu drygt 7 månader och är världens gladaste kille men som precis har fått feber för första gången! Tufft men man är ju så otroligt tacksam för att man får ha honom i sitt liv! Önskar er alla stort lycka till med allt!!

Oj redan 7 månader?? Tiden går snabbt.

Är i mitten av vecka 33. Men ska in på ett nytt ultraljud nästa vecka då bebisen är större än vad den egentligen ska vara för att bara i den veckan..
  • Cia33

Hej på er. Kul att det gått bra. Själv kommer jag köra igång med nya försök under våren. Vi tog en lång paus efter sista misslyckade försöket ( och köpte nytt hus mm så det har varit fullt upp). Har inte bestämt klinik än men lutar åt nordic ivf i Göteborg.

• 180611

Ja tiden går läskigt snabbt ibland! Ok är det något som oroar dig Believe88 eller är det bara lite lätt i överkant? Hoppas iaf att det går jättebra!

Hej Cia33! Kul att höra från dig! Känns det bra nu inför nästa omgång? Laddat upp med ny energi? Så kul med nytt hus! Kan dessutom vara rätt skönt med lite annat att fokusera på ibland. Vi byggde ju hus mitt i allt. Vet att grunden till huset gjordes samma dag vi hade äggplock och jag blev akut dålig o inlagd. Världens sämsta tajming men allt går! Man lär sig det tycker jag. Känner ni andra likadant? Att man bara löser allt som kommer i ens väg på nåt sätt. Det är inte alltid lätt men på nåt sätt så kommer man ju framåt fast kanske inte på det sättet som man trodde först.

• believe 88

Allt såg jätte bra ut på tillväxtultraljudet. Han följer sin kurva jätte bra. Nu låg han bara 16% över istället för 28%. Så det var ju inget att oroa sig över..

• 180611
    believe 88 skrev 2018-01-19 05:40:55 följande:

Allt såg jätte bra ut på tillväxtultraljudet. Han följer sin kurva jätte bra. Nu låg han bara 16% över istället för 28%. Så det var ju inget att oroa sig över..

Kanon ju! Åh är det en liten pojke ni väntar? Stort Grattis!
Svar på tråden första försöket RMC