Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Ringde mvc idag och skulle boks inskrivning. Sa dessutom att jag vill ha samma bm som tidigare iår. Och det fick jag! Redan imorgon! Jösses, det var snabba puckar, sist fick vi vänta flera veckor innan det fanns tid. Så imorgon ska jag på inskrivning :D
Fick svagt pluss igår på em och lite starkare idag på morgonen, är dock tidigt, bara äl+11 idag (kanske 12). Har en dotter som är drygt 3 (född aug 12). Och försökt med syskon sen hon var 1, men haft 4 missfall sen dess så nu håller vi alla tummar att det går längre än v10 denna ggn, vill gå med stor mage till sommaren
Bf 9/8 tror jag det blir (dottern var beräknad 23/8, kom 29/8) hoppas hon får en fin födelsedagspresent, hon önskade sig en bebis i julklapp.....
Jag bor söder om Linköping . Kul med en FB grupp!! Grattis till ditt plus !
Hejsan alla! Grattis till plussen!
Jag plussade för 1,5 vecka sedan och i fredags började jag blöda, dock väldigt ljust blod, sparsamt och det gjorde inte ont. Var till kvinnokliniken på ett vul där man konstanterade att jag inte var mer än 4 veckor gången, blödningen försvann nästan lika fort som den kom och nu har den kommit tillbaka,blöder inte mycket och har inte heller ont men är så himla orolig. Är det någon här som haft missfall och som minns ungefär hur det kändes och om det var mycket eller lite blod..?
AUGUSTIMAMMOR:
1 augusti
lenaerik86
ninawest
NiHa
melissa8601
IcenLeia
2 augusti
Nessling
HJohannesson
Asofieh
Yennie88