• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • lenaerik86

Bokade tid för ultraljud i slutet av dec då jag kommer vara i v 8+några dagar så nu längtar jag bara dit. Ska nog ringa mvc nästa vecka typ. Tog även ett test idag som blev mycket starkt plus på studs trots att jag nyligen hade kissat, har 3 test kvar som jag säkert kommer använda också, så svårt att låta bli ju. Förra gången tog jag säkert 20 st för att se stegringen!

• I am Annahoj

Jag har inskrivning 4 jan på BB Sthlm - City Hjärta ska då få remiss till tidigt UL.
    Åhhh vad jag håller tummarna att det går vägen!

• grodan26
    19Jen91 skrev 2015-12-01 13:15:53 följande:
    Min blödning har slutat nu , och mitt CB blev positivt direkt även om jag kissat en timme innan! Det är mycket starkare plus än igår. Jag sitter i soffan och lyssnar på en gravidpodd och stirrar på mitt pluss. Och gråter!

Hur har ni andra gjort med MVC? Bör man ringa direkt?
    Vad skönt!! Skrattande Jag har inte haft något mer sen imorse heller fram till nu, men det var bara lite bruna flytningar. Tänker att det är det gamla blodet. Och alla symtom är still going strong så jag vågar mig nog på att vara positiv ändå!

Jag ringde igår och fick en tid till nästa vecka. Snabba puckar!
  • Mliizz

Till er som var intresserade av en Facebook grupp så finns det en som heter bf juli/augusti 2016 :) jag blev med där idag!

Konstigt att inte jag ser bilder i appen :(

• Emibjn
    Annojj skrev 2015-12-01 13:36:55 följande:

Åh vad härligt !! Känner igen känslan !!

Jag ringde mvc i måndags, inskrivning 4/1 och vul eller ul den 4/2 (vi är i USA 14 januari till 1/2, därav sen tid).

Dum fråga...Bokar man själv tid till ul - och i så fall inte hos sin MVC?-  jag tänkte att man fick en tid när man gick på inskrivningen. Eller är det för att du reser bort som de bokade in båda besöken samtidigt? :)
  • NiHa
    Mliizz skrev 2015-12-01 17:05:21 följande:

Till er som var intresserade av en Facebook grupp så finns det en som heter bf juli/augusti 2016 :) jag blev med där idag!

Konstigt att inte jag ser bilder i appen :(

Vet du om den är hemlig, eller om mina vänner kan se om jag går med i den?:)
  • Annojj

Den verkar inte hemlig, hur går jag ur? En vän som frågade om vi väntar smått efter att jag gått med :-S

• Annojj

Hon väntade visst också barn samtidigt. Så roligt . Någon som vet om den är hemlig?

Svar på tråden Augustibebis 2016