Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Bokade tid för ultraljud i slutet av dec då jag kommer vara i v 8+några dagar så nu längtar jag bara dit. Ska nog ringa mvc nästa vecka typ. Tog även ett test idag som blev mycket starkt plus på studs trots att jag nyligen hade kissat, har 3 test kvar som jag säkert kommer använda också, så svårt att låta bli ju. Förra gången tog jag säkert 20 st för att se stegringen!
Jag har inskrivning 4 jan på BB Sthlm - City ska då få remiss till tidigt UL.
Åhhh vad jag håller tummarna att det går vägen!
Till er som var intresserade av en Facebook grupp så finns det en som heter bf juli/augusti 2016 :) jag blev med där idag!
Konstigt att inte jag ser bilder i appen :(
Hej! Jag går gärna med här! Har enligt familjeliv bf den 8/8 :) Första barnet.
Har precis plussat och beräknad bf 12 augusti!
Åh vad härligt !! Känner igen känslan !!
Jag ringde mvc i måndags, inskrivning 4/1 och vul eller ul den 4/2 (vi är i USA 14 januari till 1/2, därav sen tid).
Till er som var intresserade av en Facebook grupp så finns det en som heter bf juli/augusti 2016 :) jag blev med där idag!
Konstigt att inte jag ser bilder i appen :(
Den verkar inte hemlig, hur går jag ur? En vän som frågade om vi väntar smått efter att jag gått med :-S
Hon väntade visst också barn samtidigt. Så roligt . Någon som vet om den är hemlig?