Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Jag plussade i dag ???????? beräknat till den 6/8 .. har en dotter som fyller 4 i februari 2016
Japp! Det är en sluten grupp! :) den är alltså hemlig och dina inlägg syns inte för dina vänner!
Jag kan inte hitta facebookgruppen?
Plussade i dag hade bim 27/11 :)
Jan kan inte heller hitta gruppen, är gärna med, tycker att det är enklare än att skriva här
BF 7/8 om det stämmer:)
Hoppar oxå in här :)
Plussade jätte svagt i söndags och testade sen ett digitalt CB i går måndag och det stod Gravid 1-2.
Första barnet, slutade med p-piller i slutet av augusti och inte försökt nått överdrivet utan vi har sagt blir det något så blir det.
Kollade lite appar och fick fram att bf är 3 aug 2016.
Springer redan på toan fler gånger om dan, mår illa på morgonen och har halsbränna. Hoppas att detta inte håller på hela tiden ;)
Jag kan inte hitta facebookgruppen?
Japp! Det är en sluten grupp! :) den är alltså hemlig och dina inlägg syns inte för dina vänner!
Hej!
Jag vill gärna gå med här jag också.
Fick ett plus igår, testade med clearblue digital idag efter jobbet och då stod det "Gravid 1-2 veckor". Har räknat lite och är beräknad till 10/8. Alltså... Jag vågar fortfarande inte tro att det är på allvar! Mensen är beräknad till imorgon och jag är jätterädd att allt bara ska rinna ut ur mig och försvinna då. Konstig tanke kanske.
Detta är första barnet och första försöket, trodde aldrig att det skulle gå så fort och vågar inte riktigt vara glad än?
Jag är 28 år och bor i Stockholm.