• SS_2

Augustibebis 2016

Plussade i dag hade bim 27/11 :)

• SS_2
    Spartacus skrev 2015-12-01 21:55:09 följande:

Hej!! Jag är 32 och väntar nr 4 i början av augusti det blev lite snarare än tanken men vi tror på kärlek och en positiv anda har en -08, -10 & -14. Och snart en -16!!!!! Helt galet. Och inget får man säga..än..för det känns lite tidigt..

Symptom: Foglossningen kom innan plusset :-/ Hungern är på max. Trött, men det kan ju vara mörkret.

Ska ringa om en tidig vul som med de andra. Hur mår ni andra?

Hej jag är 31 och väntar 3 an -04 och -13 är mina tidigare! :) oxå början på augusti :)
  • SS_2
    I am Annahoj skrev 2015-12-02 14:58:17 följande:
    Jag tänker precis likadant med tanke på mitt MA..
    Eller så kan jag starta en och så får en eller 2 utav er bli admins med mig? Så att vi är flera :)

Någon annan som slagits av den stora tröttheten?? Jag har varit heelt sänkt efter lunch och orkar knappt sitta ordentligt på stolen.
    Ja va kul va med i en sån förut, dock livrädd att de ska bli att vänner kommer finnas där :/ :D
  • SS_2
    Bonusmorsan skrev 2015-12-02 15:47:58 följande:

Hej en till som plussade förra veckan. Tredje graviditeten först abort, andra missfall (v14) och nu håller vi tummarna för denna gång! Har inskrivning 21a!

Jag har mest bara drabbats av trötthet och ömma bröst. V 6(5+0) idag,

Grattis till dej
    Jag ingen trötthet här än men de hade jag inte -13 heller men brösten aj aj aj :/
    Har inte ringt till nån inskrivning än
    Måste man göra de tidigt?
  • SS_2
    hangonasec skrev 2015-12-02 14:55:09 följande:

Välkomna alla gravida som väntar ett Juli/Augustibarn nästa sommar!

(Gruppen är sluten så era inlägg syns inte för era vänner)

Facebookgrupp: BF Juli/Aug 2016

www.facebook.com/groups/1520080961640282/

Söker jag på den kan jag se vilka ni är som är med ju. Jag hoppar nog in senare
  • SS_2
    paron skrev 2015-12-05 17:41:29 följande:
    Jag bor i Gävle och har sommarstuga i Ockelbo, Östby :)
    Bor 10 mil norr om Gävle :)
  • SS_2
    I am Annahoj skrev 2015-12-02 15:59:40 följande:
    Jag gör 1608 hemlig tänkte jag då det är så tidigt för oss alla..
    Hej jag vill vara med i gruppen nu känner mej redo :) hur gör man ?
  • SS_2
    emmsen skrev 2016-02-22 17:04:33 följande:

Hej!
    Ser att här har det vart lite tyst ett tag meen hoppas ändå ni ser detta Flört.
    Skulle vilja bli inbjuden på facebook både på augustibebisars hemliga grupp och sommar bebisar tredje barnet. Har en flicka på 6 år och en på 2,5 år.
    [email protected]
    Förra veckan var vi och kollade på de lilla knytet vid vultraljud, nu känns de så mycket mer verkligt! Tror även jag känt rörelser eller bubbel som jag minns med mina andra två flickor. Ingen spark utan mer som små bubblor som kittlar.
    V 13 nu (12+4).
    Hade gött alla!

/Emma

Hej har skrivit till admin i gruppen nu du kommer säkert få en inbjudan snart :)
  • SS_2

Skicka mail till mej här på familjeliv, med namn så kan jag lägga till er på Facebook behöver vara vänner i 5 min dock!
    jag har nå gel när jag ska bjuda in med mailen. /ss

Svar på tråden Augustibebis 2016