Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
En till här med BF 2 augusti. Plussade igår och det är första barnet ????
Frågetecknen skulle vara en glad gubbe ;)
Här vill jag också vara med :)
BF 2 augusti första barnet!
Har ganska ont i mage och rygg, försöker att inte oroa mig.
Hur mår ni?
Hej tjejer.
Jag fick plus igår, andra barnet första försöket. Beräknad den 5/8.
Hur mår ni? Symtom?
Jag hoppar gärna in här, jag plussade igår :)
Jag är beräknad till 1/8-16 med andra barnet
Hoppar in här jag med!
Grattis till alla! :D vi plussade för några dagar sen och väntar nu vårt första barn, enligt gravidguide appen är barnet beräknat 2/8 :) Mensen är nu sen och brösten ömmar ovanligt mycket, mitt humör ska vi inte ens prata om haha. Har ni ringt barnmorskan än?
Min son fyllde 1 år samma dag som jag plussade :) mina symptom är mest humöret som känns sämre än förra gången, kan ju ha att göra med att jag sover sämre och har en liten kille som testar tålamodet haha. Har inte ringt mvc, väntar nog en månad kanske eftersom det är andra barnet och jag inte har några frågor. Hur tänker ni och vad är era symptom?
Här har ni en till!
Jag är 28 år och det här är mitt andra barn :)
Plussade igår och är beräknad ca 5/8! :)
Har kämpat ett bra tag för att bli gravid igen så just nu är man lite i chock att det fick till slut ;)
*gick