• ninawest

Augustibebis 2016

Jag hoppar gärna in här, jag plussade igår :)
    Jag är beräknad till 1/8-16 med andra barnet

• ninawest
    lenaerik86 skrev 2015-11-24 15:42:19 följande:

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

Haha va kul jag är med beräknad till 1/8 med andra barnet :)
    Hur gammal är ditt barn? Pojke/flicka? :)
  • ninawest

Än så länge har jag bara lite småömma bröst och känner mig mer kissnödig ;)

• ninawest
    Yennie88 skrev 2015-11-26 10:29:21 följande:

Jag ansluter gärna. Plussade idag på sambons födelsedag.

Beräknad BF 2/8.

Första barnet och sjunde försöket.

Wow vilken fin present :) hoppas pyret vill stanna nu när ni försökt så länge!! Håller tummarna för er :)
  • ninawest
    I am Annahoj skrev 2015-12-02 17:15:02 följande:

Nu är det fixat!
    Den hemliga gruppen 1608 är redo för oss Augustimammor to be Hjärta
    Skicka din mailadress till mig i ett PM (den adress som är kopplad till ditt FB-konto) och så skickar jag ut inbjudningarna ikväll!

Ses där!

Skicka till dig på fb eller här med namn så du kan lägga till mig i gruppen?? ;)
  • ninawest

Jag är i vecka 5+2 med andra barnet och är redan väldigt svullen om magen och vill ha lösa kläder på mig ;)
    Någon mer som känner igen sig? Hihi

• ninawest
    pugsnotdrugs skrev 2015-12-04 10:01:53 följande:
    Det finns en hemlig som du kan bli inbjuden till om du skriverin din mailadress här:) den heter 1608
    Jag vill med vara med där ;)
    ninoo_90@hotmail.com
    Lägg till mig någon är ni gulliga! :)
  • ninawest
    PD1984 skrev 2015-12-04 09:13:04 följande:

Hej på er! Kul att vi är så många som har plussat :)

Jag har fått tid till mitt tidiga UL, 18/12 o jag är så nervös o jag hoppas verkligen det finns ett tickande hjärta

Jag har vul den 14 och är med skit nervös, vill så gärna se att det finns ett pyre där inne med ett pickande hjärta!
    Du får berätta i gruppen sen efter du varit och kollat! :D
  • ninawest
    19Jen91 skrev 2015-12-04 12:52:58 följande:
    Vilken vecka är du i då?

Jag vill också göra tidigt VUL innan julafton. Men den 22 december är jag bara vecka 7+0. Är det för tidigt?
    Jag har bokat ett vul och då kommer jag vara i 7+0 och jag frågade om man kunde se något hjärta då och det kunde man sa hon :)
  • ninawest
    PD1984 skrev 2015-12-06 00:14:02 följande:
    Ja självklart att jag kommer berätta :D du får oxå berätta för gruppen :) håller alla tummar o tår att det finns ett litet pyre :)
    Ska jag göra :)
  • ninawest
    Fidelisen skrev 2015-12-09 19:09:05 följande:

Hej hej.

Jag plussade i morse och har enligt min gravidapp bf 17 augusti.

Vi har en dotter på 19 månader ????

Grattis till plusset!
    Var inte du med i gruppen bf april 2014? Känner igen ditt namn :)
  • ninawest
    J21 skrev 2015-12-12 10:48:59 följande:

Får jag också vara med?! :)

Vi har misstänkt i 1.5 vecka nu hur det ligger till, men testade först idag. Två klart positiva test :D Enligt en app jag har kommer förhoppningsvis lillbebis runt 15 augusti, jag är i v 4+5 idag. Det blir mitt första barn och min sambos andra, han har en dotter på nästan 9. Jag bor i Göteborg, vill gäääärna ha ett gäng gravidkompisar om vi är fler?!:)

Hur blir jag medlem i facebookgruppen?

Välkommen! Va kul att vi blir fler :)
  • ninawest
    Sara86 skrev 2015-12-12 11:16:28 följande:

Jag hoppar också in här (& har skickat PM ang Facebook-gruppen). Plussat idag på 4+2, beräknad 18/8 enligt de flesta apparna. Femte försöket på första barnet. Ska nog försöka ringa i veckan & få tid för inskrivning i januari :)

Välkommen och grattis :)
  • ninawest
    happylife skrev 2015-12-12 11:28:08 följande:

Åh en aktiv bf augusti grupp! :)

Jag är i vecka 5 nånting, fick MF i augusti i v 6 så är dåligt nervös varje sekund de molar eller stramar i rygg å mage! Försöker ta det coolt... Inskrivning på tis :) ska få remiss för tidigt vul pga missfallet innan så de känns bra. Kommer va sjukt nervös inför det!!

Jag vaknar också mellan 4-5 på morgonen å kan inte sova, är pigg då! Men på kvällarna somnar jag i soffan är så trött!

När ska ni skriva in er o när ska ni göra vul?

Kram!

Kul med fler blivande augustimammor :)
    Jag har inskrivning 5/1 kommer då vara i vecka 11.
    Jag var på gyn igår pga av magsmärtor, där såg allt bra ut och vi fick se pyret med ett pickande hjärta :)
  • ninawest
    ssandrao skrev 2015-12-12 18:11:26 följande:

Hej på er! Jag har lite svårt att tro det. Vi har plussat och ökat i tre dagar. BIM-3 idag men rejält tydliga plus på alla test. ???? Nu hoppas vi bebis vill stanna!

Va härligt! Håller tummarna :)
  • ninawest
    Pullisnurvan skrev 2015-12-12 18:12:02 följande:
    Gör som jag gjorde igår när vi hade personalfest. Köpte två flaskor alkoholfritt vin, sköljde ur två flaskor som jag haft vin i tidigare och hällde sen över det alkoholfria i dom. Ingen anade ett jota! :D
    Va smart, tur du hade gamla flaskor kvar ;)
  • ninawest
    Josefineq skrev 2015-12-12 19:01:30 följande:

Jag hoppar in här också! Jag plussade för några dagar sedan och enligt en app är jag i v3+4, vilket jag tycker verkar konstigt!

Jag mår illa, är uppsvullen och har molvärk.

Smart det där med vinet!! Ska jag också göra på nyår ;)

Samma symtom som mig + lite ömma bröst ibland ;)
Svar på tråden Augustibebis 2016