Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Törstig är jag också speciellt på kvällarna, men har inte tänkt på att det kan ha med graviditeten att göra:)
Mina symtom är lite ömma bröst, trött(men det är jag konstant ändå) och törstig som en gnu!
Här är en till! Precis plussat med bf 7/8, andra barnet.
Så spännande och roligt! ????
Va roligt att fler plussat :D
Ska bli kul att följas åt :)
Hoppar in här. Har plussat väldigt svagt i två dagar men fick en starkt + idag så ingen tvekan om att jag är gravid nu! Bf blir 5/8. Detta är tredje barnet
Någon mer som har som mensvärk? Tycker att det drar och värker runt i äggstockar och livmoder nästan hela dagarna. Kommer ihåg att det var lite såhär med dottern också, men inte såhär tidigt!
Jag känner att något händer i magen men värker gör det inte än. Dock är det ju helt normalt det du känner och att det kommer tidigare denna gång beror nog på att kroppen redan har gjort det en gång och vet vad den ska göra :)
Någon mer som har som mensvärk? Tycker att det drar och värker runt i äggstockar och livmoder nästan hela dagarna. Kommer ihåg att det var lite såhär med dottern också, men inte såhär tidigt!