Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Nä :( får inte upp någon bild... Suuuck 
Många får ju blödning på just mensdagen, så om det var någon gång vi skulle få blödning så är det väl nu. Sök på genombrottsblödning, finns info på 1177
Hoppas det går över snabbt igen så vi kan fortsätta glädjas åt våra graviditeter!
Härligt!!!
Jag ringde mvc igår och fick tid idag redan så mitt inskrivningssamtal e klart och fick bokat ett tidigt ul i januari. :):):)
Min blödning har slutat nu , och mitt CB blev positivt direkt även om jag kissat en timme innan! Det är mycket starkare plus än igår. Jag sitter i soffan och lyssnar på en gravidpodd och stirrar på mitt pluss. Och gråter!
Hur har ni andra gjort med MVC? Bör man ringa direkt?
Åh vad härligt
!! Känner igen känslan
!!
Jag ringde mvc i måndags, inskrivning 4/1 och vul eller ul den 4/2 (vi är i USA 14 januari till 1/2, därav sen tid).
Min blödning har slutat nu , och mitt CB blev positivt direkt även om jag kissat en timme innan! Det är mycket starkare plus än igår. Jag sitter i soffan och lyssnar på en gravidpodd och stirrar på mitt pluss. Och gråter!
Hur har ni andra gjort med MVC? Bör man ringa direkt?
Jag avvaktar ringa MVC tills jag vet att det finns nåt där inne, dvs efter jul ringer jag förhoppningsvis. Eftersom jag var gravid i somras var jag på hälsosamtal då så känner inget behov av det igen och framförallt var det fruktansvärt jobbigt att behöva avboka pga missfall.
Tack för alla tips
. Jag ska ringa dit och be om ett möte! Vet ni någon bra podd eller annan auditiv informationskanal där man kan få tips om kost? Jag är helt slut i huvudet av all skriftlig information nu när jag skriver min kandidatuppsats..