• Mliizz

Augustibebis 2016

Är i vecka 4+0 idag, bim var igår och tro det eller ej så plussade jag i tisdags eftermiddag och har testat varje dag sen dess! Kan inte tro det! Inte äns efter mitt digitala positiva i torsdags, haha! Idag har jag dock inte testat då testen var jätte starka igår så nu är det slut testat och det har börjat sjunka in lite! Men efter 8 månaders försökande så är det svårt att fatta när det väl händer! Det är mitt och "pappans" första barn! Så allt känns såååå spännande!

• Mliizz

Åh! Det där med facebookgrupp hade varit jätte roligt! Värkar som att vi kan bli ett gäng!

Jag bor i Norrtälje :)

Känner igen dendär oron för missfall! Det gör nog alla såhär tidigt? Längtar sååå tills man når den "magiska gränsen" !

• Mliizz

Stämmer bra med att jag ska ha 5/8 utifrån min ägglossning :)

Är jätte ny här på FL så har inte riktigt kommit underfund med allt än! Haha!

Vi hade också försökt i 8 månader fram till vårat plus nu! Fanatiskt första månaden vi sket i att tempa och ägglossningstesta osv och bara gick på känsla!

Kul att vi börjar bli ett gäng här och kul med bf lista!

När har ni era första möten med bm? Jag har 11 januari! Känns såååå långt bort! Haha!

• Mliizz

Jag kan ha riktigt mensvärk ibland! Inte så jätte farligt onda bröst och väldigt illamående! Måste äta heeeela tiden på något för att inte må illa! Sen blir jag jätte lätt andfådd! Men jag är såååå lycklig varenda sekund! Jag ska äntligen få bli mamma! Vi har verkligen längtar till att få bli föräldrar! ????

• Mliizz

Haha! Det där med att fortsätta testa känner jag väl igen mig i! Men nu var sista gången jag testade var i söndags och då var strecken lika starka så det känns som om det ökat snabbt och jag känner mig lugn nu! Det borde ju vara positivt om det ökar kraftigt! Så nu kanske jag inte behöver testa igen!

Vet inte med er men denna gång innan mens så hade jag bara den där känslan? Av att man lixom vet? Det kändes så sjukt! Vet att alla andra månader så har jag lixom hoppats på ett plus och denna månad gick jag bara och väntade på det! Som att jag visste på något sätt? sen när mitt efterlängtade plus dök upp på äl+11 så tänkte jag "det visste jag väll!" Helt sjukt! Sen reagerade jag på att jag inte alls hade några flytningar som vanligt innan mens och att jag brukade jämt vara dunder sugen på chocklad en vecka innan mens men nu blev jag bara äcklad av tanken och ville bara ha salt och syrliga grejer! Annars kände jag som vanligt! Nu har illamåendet satt in lite halvt och ibland kommer det som en våg! Blir också väldigt andfådd lätt och väldigt ont i magen emellan varven! Känner lite i tuttarna men inte alls "jobbigt". Känner mig också väldigt hormonell! Stackars min Karl! Haha!

• Mliizz

Här är testet jag tog på bim+1 så nu är det nog slut testat! ;)

• Mliizz
    19Jen91 skrev 2015-12-01 09:48:50 följande:
    Om du lägger in via telefonen så ska man göra det genom mobilversionen
    Åååh! Tack! Får se dom den kommer upp nu då!
  • Mliizz

Till er som var intresserade av en Facebook grupp så finns det en som heter bf juli/augusti 2016 :) jag blev med där idag!

Konstigt att inte jag ser bilder i appen :(

• Mliizz

Japp! Det är en sluten grupp! :) den är alltså hemlig och dina inlägg syns inte för dina vänner!

• Mliizz

Jag är också super sugen på tidigt ul! Vill se detdär lilla hjärtat slå!! För då kanske man kan slappna av lite iallafall! Hur gjorde ni andra? Vad sa ni för att få tidigt ul?

Svar på tråden Augustibebis 2016