Inlägg från: I am Annahoj |Visa alla inlägg
  • I am Annahoj

Augustibebis 2016

Hallå alla!
    Jag plussade idag!!! nästan 3 månader efter mitt MA i v.9, så lycklig, me krasst medveten om at det kan gå dåligt. Så vi avvaktar till v.12 denna gång med att vara ordentligt glada. Men ändå!

Det gick igen Hjärta

• I am Annahoj
    Mellanstadieläraren skrev 2015-11-30 16:37:50 följande:
    Jag ringde nyss och fick inskrivning i mitten på januari. Lång väntan! Tur det iaf är lite att tänka på med jul och nyår.

Jag frågade lite om molvärk så här tidigt och det kunde man tydligen ha. Jag är så sjukt nojig över missfall mest för att min mamma hade många. Hur hanterar ni tankarna?
    Jag som då fick ett MA med min förra graviditet för snart 3 månader sedan har lärt mig att man bara kan låta dagarna gå och lita på att kroppen gör det som den ska. Går det inte så var det något fel. Det som jag håller fast vid är att det iallafall går! Steg 1 fungerar!! Hjärta
    Sen så får man liksom bara hoppas? Så här tänker tydligen jag iallafall. Och jag hoppas mycket!
  • I am Annahoj

Jag har inskrivning 4 jan på BB Sthlm - City Hjärta ska då få remiss till tidigt UL.
    Åhhh vad jag håller tummarna att det går vägen!

• I am Annahoj
    Nathaliiee skrev 2015-12-02 13:00:05 följande:

Vad heter gruppen på fb, hittar ingen?????

Jag undrar ochså om den är hemlig? Så att inte familj och vänner ser att man går med i den??
  • I am Annahoj
    sowe81 skrev 2015-12-02 14:09:50 följande:
    Ingen som vill starta en FB-grupp för bara augusti, blir så väldigt manga med om det är 2 månader, svårt att hålla koll på alla då.
    En hemlig grupp så man kan gå med utan att alla andra ser att man går med... eller att den är sluten först så att man kan söka den, men att den då heter nåt diskret så man inte fattar... typ 1608 eller nåt.... nån som känner sig manad =)
    jag har haft 4 mf och vill inte stå som admin på en grupp som jag kanske får gå ur om det blir mf igen,,,,
    Jag tänker precis likadant med tanke på mitt MA..
    Eller så kan jag starta en och så får en eller 2 utav er bli admins med mig? Så att vi är flera :)

Någon annan som slagits av den stora tröttheten?? Jag har varit heelt sänkt efter lunch och orkar knappt sitta ordentligt på stolen.
  • I am Annahoj
    SS_2 skrev 2015-12-02 15:42:30 följande:
    Ja va kul va med i en sån förut, dock livrädd att de ska bli att vänner kommer finnas där :/ :D
    Jag har försökt starta en med det fina tidigare föreslagna namnet 1608 Skrattande
    Men jag måste ha ett namn att bjuda in för att starta gruppen???
    Om jag gör rätt dvs? Obestämd
    Någon som vill vara med och bli den första inbjudna? Skicka ditt FB-namn till mig i ett meddelande så försöker jag direkt igen!

• I am Annahoj
    SS_2 skrev 2015-12-02 15:56:47 följande:
    Söker jag på den kan jag se vilka ni är som är med ju. Jag hoppar nog in senare
    Jag gör 1608 hemlig tänkte jag då det är så tidigt för oss alla..
  • I am Annahoj
    NiHa skrev 2015-12-02 16:16:05 följande:
    Ska jag skriva mitt namn i ett meddelande till dig så du kan lägga till mig?
    Om den är hemlig så kan väl ingen se den, även om dom går in bland mina grupper?
    Precis så har jag förstått det, man måste bli inbjuden av admin för att kunna få se gruppen.
    Skicka namn så gör jag det direkt!
  • I am Annahoj

Jag försöker starta en helt vanlig, hemlig grupp men får hela tiden upp detta meddelande:

Är det någon smarting här som vet hur jag går runt detta med att jag bara kan vara vänner med dem jag bjuder in?

Svar på tråden Augustibebis 2016