Inlägg från: I am Annahoj |Visa alla inlägg
  • I am Annahoj

Augustibebis 2016

Nu är det fixat!
    Den hemliga gruppen 1608 är redo för oss Augustimammor to be Hjärta
    Skicka din mailadress till mig i ett PM (den adress som är kopplad till ditt FB-konto) och så skickar jag ut inbjudningarna ikväll!

Ses där!

• I am Annahoj
    ninawest skrev 2015-12-02 22:39:13 följande:
    Skicka till dig på fb eller här med namn så du kan lägga till mig i gruppen?? ;)
    Hallå Nina¨(och ni andra som vill) skicka er mailadress till mig i ett meddelande här på Familjeliv :)

Så bjuder jag in er genom FaceBook!
  • I am Annahoj
    19Jen91 skrev 2015-12-03 15:59:25 följande:
    Jag skickade min mejl till dig igår kväll! Kom det fram? Jag har inte fått någon inbjudan
    Jag kollade igenom inbjudningarna och din skickades för 20 timmar sedan :)
    pugsnotdrugs tips var ett bra tips, kika i skräpposten. Hoppas du hittar länken!

• I am Annahoj
    Lajkie skrev 2015-12-03 18:39:57 följande:

Jag mejlade dig Annahoj men är heller inte inbjuden. Min mejl är [email protected]

Du skickade inte med din mailadress i mailet, men nu kan du ju få inbjudan! Ses där :)
  • I am Annahoj
    Angdev skrev 2015-12-08 20:27:51 följande:

Vem kan man PM:a med info ang gruppen så man blir tillagd?

Mammabertil, du är inbjuden. 
    Angdev, PM'a mig :)
  • I am Annahoj
    Angdev skrev 2015-12-09 09:12:19 följande:
    Vet inte om du sett mitt PM men gör en liten påminnelse :)
    Jag måste ha din mailadress som är kopplad till ditt FB-konto, skicka den så kan jag bjuda in dig :)

• I am Annahoj
    Blixtlås skrev 2015-12-11 13:48:49 följande:

Provar igen... Om man inte vill lägga ut sin mail här, men vill vara med i gruppen? Hur gör jag då?

Skicka din mailadress i ett privat meddelande till mig här på F-L (den som är kopplad till ditt FBkonto)
  • I am Annahoj

Jag startade en grupp för 3 veckor sedan, vi har 70 medlemmar hittills Glad
    Om ni vill gå med så kan ni PM'a mig den mailadress som är kopplad till FB-kontot.

Svar på tråden Augustibebis 2016