Augustibebis 2016
Hej! Jag går gärna med här! Har enligt familjeliv bf den 8/8 :) Första barnet.
Hej! Jag går gärna med här! Har enligt familjeliv bf den 8/8 :) Första barnet.
Ringde idag och fick tid för ett tidigt UL hos min vanliga gyn. Fick tid om några veckor för då borde man kunna se hjärtat trodde hon. Är galet nervös men förväntansfull såklart. Man vill ju så gärna att det ska finnas nåt där och att allt ser bra ut.
Hur starka har era stickor varit när ni testat? Jag har ett vanligt clearblue hemma och ett digitalt men har bara testat med stickorna än. BIM va ju i måndags och jag har sett en stegring från söndag till idag men gårdagens och dagens kändes väldigt lika... Hur snabbt ökar HCG?
Jag skickade min mejl till dig igår kväll! Kom det fram? Jag har inte fått någon inbjudan
Hur handskas ni andra med omställningen att vara gravida?
Jag är i total förnekelse just nu, men jag kastas mellan total lycka och djup oro när jag väl känner något. Kan vara hormonellt . När kommer acceptansen och glädjen?
Finns det någon FB grupp också för oss med BF i augusti? ????
Grattis och välkommen. Fick också mf 1/11 och är nu gravid igen. Bf enl app 6/8 men skulle på 8-9/8 om jag räknar själv :) vilkrn v var du när du fick mf?
Jag tog ett digitalt i fredagd och då stod det gravid 1-2, undra om man ska oroa sig om du fick 3+... Får testa igen till helgen!
Mår du som förra gången eller mer symtom?
Åhh tack för att du säger det, då är jag inte ensam :) vet du när du hade äl?
Jag tänker lite.
Hur kommer de sej att när man går in och försöker räkna ut på olika sidor när beräknat BF är så skiljer de dagar fast man fyller i samma datum. Väldigt konstigt????
Mitt är beräknat till mellan 8-11 augusti.
Någon mer som också fått olika datum?
Igår så åkte jag in på akuten. Hade sjukt ont i högra sidan och det ilade ner i höften, benet. Super orolig. Det började avta när jag var på akuten så dom så jag skulle avvakta. Idag vid lunch så kom smärtan tillbaka och jag fick en brun flytning så jag åkte in igen. Gjorde vul och ingen cysta och embryot låg i livmodern, var dock för litet för att se om det fanns något hjärta. Jag är skiträdd, har skitont och hittar ingen info på nätet. Ska tillbaka på nytt vul om tio dagar..hjälp:/
Så orolig över missfall! Enligt uträkning ska jag vara i v6+0 idag. Har bruna flytningar sedan i fredags (gjorde vul då o såg ett embryo) i söndags, om det ut färskt blod, vet inte om det var mycket eller lite, men som en mens typ? och sen bara brunt efter det. Testen verkar inte bli starkare heller.. Och nästa VUL är inte förrän på måndag.
Någon som har erfarenhet av att testen inte ökar varannan dag?
Idag var första dagen sedan i söndags utan blödning o fortfarande plus på stickan, nu är jag mer hoppfull inför måndag, hoppas verkligen jag får se ett hjärta då!
Håller alla tummar och tår för dig, raring!