• sowe81

Augustibebis 2016

Fick svagt pluss igår på em och lite starkare idag på morgonen, är dock tidigt, bara äl+11 idag (kanske 12). Har en dotter som är drygt 3 (född aug 12). Och försökt med syskon sen hon var 1, men haft 4 missfall sen dess så nu håller vi alla tummar att det går längre än v10 denna ggn, vill gå med stor mage till sommaren

• sowe81

Bf 9/8 tror jag det blir (dottern var beräknad 23/8, kom 29/8) hoppas hon får en fin födelsedagspresent, hon önskade sig en bebis i julklapp.....

• sowe81
    Annojj skrev 2015-11-29 09:43:27 följande:

Jag bor söder om Linköping . Kul med en FB grupp!! Grattis till ditt plus !

Jag bortlockas söder om Linköping, men vi är på g att flytta in till Linköping, så fort vi hittar nåt.
  • sowe81

Jag har inte så mkt symtom, aldrig haft det, det här är min 6e graviditet, dock bara 1 som gått hela vägen. Med henne hade jag sjukt ömma bröst redan innan bim. De 4 som slutat i ma/mf har jag inte känt mkt alls med. Den här ggn känner jag brösten, det lixom spänner lite, som bär mjölken rinner till när man ammar (för er som varit med om det). Känns positivt att känna nåt, hoppas det är ett gott tecken.
    Tog ett cb idag och ingen tvekan nu iaf, är på äl+12/13 tror jag.(3+5/6).

• sowe81
    Drömmer om tre skrev 2015-12-01 20:21:07 följande:
    Hittade den nu, heter bf juli/aug 2016
    Ingen som vill starta en FB-grupp för bara augusti, blir så väldigt manga med om det är 2 månader, svårt att hålla koll på alla då.
    En hemlig grupp så man kan gå med utan att alla andra ser att man går med... eller att den är sluten först så att man kan söka den, men att den då heter nåt diskret så man inte fattar... typ 1608 eller nåt.... nån som känner sig manad =)
    jag har haft 4 mf och vill inte stå som admin på en grupp som jag kanske får gå ur om det blir mf igen,,,,
  • sowe81
    I am Annahoj skrev 2015-12-02 15:56:42 följande:
    Jag har försökt starta en med det fina tidigare föreslagna namnet 1608 Skrattande
    Men jag måste ha ett namn att bjuda in för att starta gruppen???
    Om jag gör rätt dvs? Obestämd
    Någon som vill vara med och bli den första inbjudna? Skicka ditt FB-namn till mig i ett meddelande så försöker jag direkt igen!
    Åh härligt... det kommer ett meddellnde från mig =)
  • sowe81
    Mliizz skrev 2015-12-03 05:05:13 följande:

Jag kan inte skicka meddelande ang Facebook gruppen så jag skriver min mejl här!

Mliizz_@hotmail.com

Jag har bjudit in dig via e-post
  • sowe81
    I am Annahoj skrev 2015-12-03 10:33:25 följande:
    Hallå Nina¨(och ni andra som vill) skicka er mailadress till mig i ett meddelande här på Familjeliv :)

Så bjuder jag in er genom FaceBook!
    Ja kan hjälpa till o bjuda in folk också om ni skriver mailadressen i tråden, inte i privat meddelande till mig för de kommer jag inte åt via mobilen.
  • sowe81
    Sopnali skrev 2015-12-03 15:23:52 följande:

Hej hoppar gärna med i denna tråd. Vad 5/8 mitt första barn???? lägga gärna till mig i Facebookgruppen sara.sjulin1@hotmail.se????

Jag har skickat en inbjudan, kolla mailen
  • sowe81
    Lajkie skrev 2015-12-03 18:39:57 följande:

Jag mejlade dig Annahoj men är heller inte inbjuden. Min mejl är s_nord@hotmail.com

(¯`°?.¸ Mamma till Sandra -06, Nelly -08, William -10 ¸.?°´¯)
    Jag skickade en inbjudning nu!
Svar på tråden Augustibebis 2016