• Anonym (Var rädda nu)

Detta kommer hända i Sverige med snart!!

Läs AB artikel just nu; www.aftonbladet.se/nyheter/article21761633.ab

Detta är isis inträde i Europa, dom markerar nu. Svenskar! Bered er på detsamma i Sverige. Snart, väldigt snart.

Det ironiska är att ni kommer bekosta era egna avrättningar med era egna skattepengar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-16 01:20

• Svar på tråden Detta kommer hända i Sverige med snart!!
  • Anonym (Rädd om mina barns framtid)

Tyvärr så är det bara en tidsfråga. Vårt fina och trygga land som vi en gång hade är föralltid borta.

Jag är rädd för mina barn och deras framtid och liv. Många mammor som har förlorat sina barn i terrorismens Paris.

• Anonym (Paris)
    Anonym (pffff) skrev 2015-11-14 02:12:57 följande:

Väldigt roande och oroande läsning, syftar på de flesta panikslagna skribenter här inne. som uppmanar folk att "vara rädda nu" och stränga gränser och gråter över vad "faan kan vi göra!!?" förtvivlande människor!

Gå och lägg er istället! så får vi höra i mån om det verkligen är isis eller vad det hela handlar om.

Klart att det är is. Vem skulle det annars vara? piff o Puff?
  • Anonym (:O)
    Anonym (AA) skrev 2015-11-14 02:01:55 följande:

Undrar om det inte är dags att börja använda taktiska kärnvapen i Syrien för att slå ur IS så fort som möjligt, Det handlar om att skydda mänskligheten mot dessa galningar. 

Tyvärr är det kanske det som måste göras trots alla de oskyldiga som finns is-lägren?Om det får fortsätta kommer bara ISIS bli större och större och bygga upp sin armé. Tänk alla de barn som är fånga och lärs upp till att bli terrorister. Tyvärr är de lämnade åt sitt öde.

Det måste stoppas. Det kommer annars bara skörda fler dödsoffer runt om i hela världen. Det gäller främst i Mellanöstern. Det blir långdraget och kommer drabba fler människor ju längre tiden går. De blir kanske bara starkare och starkare annars?
  • Anonym (...)

Väldigt roande och oroande läsning, syftar på de flesta panikslagna skribenter här inne. som uppmanar folk att "vara rädda nu" och stränga gränser och gråter över vad "faan kan vi göra!!?" förtvivlande människor!

Gå och lägg er istället! så får vi höra i mån om det verkligen är isis eller vad det hela handlar om.

Vad skönt det måste vara att vara så omedveten om sin egen omvärld.
    Säg mig, lever du under en sten eller månne en björk? Kanske någon helt annanstans?
  • Anonym (Paris)
    Anonym (...) skrev 2015-11-14 02:18:03 följande:

Vad skönt det måste vara att vara så omedveten om sin egen omvärld.

Säg mig, lever du under en sten eller månne en björk? Kanske någon helt annanstans?

Kanske har rökt en hövding..
  • Anonym (Var rädda nu)

Hallå yxskaft, men CNN har rapporterat att en av de tillfångatagna gärningsmännen erkänt att han är en isisstridare, från Syrien. Och Sverige har HUR många syrier i landet just nu?? Just det, så många att vi inte ens vet hur många och de fortsätter välla in för var sekund som går. Och 75% av dessa är yngre män. Hur många procent av dessa är äkta flyktingar och hur många är isisstridare? Vill vi verkligen vänta och se vad som händer, för att inte "kränka" dessa stackare? Varför inte agera nu och deportera alla dessa män, kvinnor och barn kan få stanna i tältläger under uppsikt vid gränsen för att skickas tillbaks snarast möjligast. Varför importera deras konflikter? Det är bättre att hjälpa på plats ihop med andra länder.

Till sign Usch; du är ett tydligt bevis på att isis är väl etablerat i Sverige. Men du kommer bli avslöjad. Jag kan bara anta vilka dåd du planerar att utföra i det land som tog emot dig med öppna armar. Det går inte att diskutera med fundamentalister så återigen, sluta skriv i denna tråd.
  • Anonym (Rädd om mina barns framtid)
    Drottningen70 skrev 2015-11-14 00:41:58 följande:

Du är naiv som tror att det skulle ha annat än högst marginell effekt. Grupper som IS är resurstarka och tar sig in ändå.

Hur trolig är en IS attack i Island jämfört med Sverige tycker du själv?
  • Anonym (...)
    Anonym (Paris) skrev 2015-11-14 02:21:16 följande:
    Kanske har rökt en hövding..
    Mycket möjligt!
  • Anonym (:O)

Men idiot vet du vad som gör folk mest rädda? Att det sitter folk som är lika naiva som dig i regeringen. Folk har helt tappat förtroendet för de som styr landet och efter hur det misskötts senaste tiden så ger de därför inte bilden av trygghet.

Skulle inte förvåna mig om man ser imorgon i tidningarna "höjd beredskap vid Sveriges moskéer för hotet mot muslimer", "trots terrorattackerna: vi lever i en fredligare värld trots allt".

Sluta hålla på och tysta ner. Folk ÄR rädda och det är naturligt. Ni som ska tysta ner gör så att folk bara blir det ännu mer för det gör det mer tydligt hur mycket naiva idioter det faktiskt finns i Sverige och hur handfallna vi är inför en sådan här händelse.
  • Anonym (...)
    Anonym (Var rädda nu) skrev 2015-11-14 02:21:47 följande:
    Till sign Usch; du är ett tydligt bevis på att isis är väl etablerat i Sverige. Men du kommer bli avslöjad. Jag kan bara anta vilka dåd du planerar att utföra i det land som tog emot dig med öppna armar. Det går inte att diskutera med fundamentalister så återigen, sluta skriv i denna tråd.
    Jag tror inte att personen tillhör ISIS. Mycket troligare att det antingen är en person som själv tillhör en av de utsatta grupperna eller att det är en svensk som pluggat lite för mycket religion och snöat in på utsatta/minoritetsgrupper.
Svar på tråden Detta kommer hända i Sverige med snart!!