• Anonym (Var rädda nu)

Detta kommer hända i Sverige med snart!!

Läs AB artikel just nu; www.aftonbladet.se/nyheter/article21761633.ab

Detta är isis inträde i Europa, dom markerar nu. Svenskar! Bered er på detsamma i Sverige. Snart, väldigt snart.

Det ironiska är att ni kommer bekosta era egna avrättningar med era egna skattepengar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-16 01:20

• Svar på tråden Detta kommer hända i Sverige med snart!!
  • Anonym (Usch)
    Anonym (...) skrev 2015-11-14 01:10:54 följande:
    Vi vill inte att bombningar och terrordåd ska bli normaliserade i Sverige.
    Är inte det ganska självklart? Ingen vill ha ett nytt Syrien.
    Men ingen kräver att ni ska acceptera det? Rösta på SD eller vadfan ni vill, jag bryr mig inte. Det enda jag kräver är att ni inte ska förminska andra gruppers lidande bara för att de inte råkar vara från väst! 
  • Anonym (:O)
    Anonym (Usch) skrev 2015-11-14 01:07:06 följande:

Går du verkligen runt varje dag och oroar dig över en bombning? Det har skett en sådan i Sverige, vad tror du människor i Syrien och Irak känner som inte är européer? Tror du inte detta är något som blivit så vanligt att de inte ens känner sig rädda längre?

Varför så egoistiska att ni vill jämföra ert lidande (som knappt existerar) med deras? 

Detta visar inte annat än din brist på kunskap inom det här samt brist på empati.. Så du är nog den sista som ska prata om egoism.
  • Anonym (AA)
    Anonym (Usch) skrev 2015-11-14 01:15:43 följande:
    Jag har inte skrivit något om Paris och vad som skedde där. Mina inlägg rör Sverige.

Har du inget vettigt svar så behöver du inte svara. 
    Du skrev ju att det som händer inte drabbar någon i Sverige vilket jag påpekar att det gör just nu för vad som händer i Paris

Och du ska inte kasta sten i glashus.

De har höjt beredskapen i new york nu också..??

• Anonym (AA)
    Anonym (:O) skrev 2015-11-14 01:20:23 följande:
    De har höjt beredskapen i new york nu också..??
    Japp
  • Anonym (Usch)
    Anonym (AA) skrev 2015-11-14 01:20:10 följande:
    Du skrev ju att det som händer inte drabbar någon i Sverige vilket jag påpekar att det gör just nu för vad som händer i Paris

Och du ska inte kasta sten i glashus.
    Nej, det skrev jag inte (inte angående Paris). Utan jag syftade på IS i Mellanöstern och hur de försöker ta över områden och städer, det drabbar inte Europa ett skit men ändå ser man sig själv som det största offret.

Att det sker terrorattacker i Paris och liknande i Europa, där folk förlorar nära och kära är jämförbart, men inte annars där folk inte drabbas ett skit av IS. 
  • Anonym (Var rädda nu)

Signatur Usch är antagligen en Is sympatisör, så se upp. Som sagt, det finns många isisanhängare i Sverige nu och de har funnits här i många år.

Anonym (Usch) skrev 2015-11-14 01:17:48 följande:

Men ingen kräver att ni ska acceptera det? Rösta på SD eller vadfan ni vill, jag bryr mig inte. Det enda jag kräver är att ni inte ska förminska andra gruppers lidande bara för att de inte råkar vara från väst! 

Det är ingen som gör det förutom du. Hur fan kan en diskussion som handlar om terrorattentat komma och handla om att man förminskar andra gruppers lidande för man är rädd själv... Bara i Sverige!!

De är ingen som förminskar andras lidande bara för man ser risken i Sverige. Tror du inte det går att tänka på ALLA som drabbas och samtidigt se risken för en själv samtidigt? Ena utesluter inte det andra. Det mesta verkar vara i ditt eget huvud.
  • Anonym (AA)

Omkring 100 döda i konserthuset.

[quote=76001327][quote-nick]Anonym (Usch) skrev 2015-11-14 01:23:01 följande:[/quote-nick]Nej, det skrev jag inte (inte angående Paris). Utan jag syftade på IS i Mellanöstern och hur de försöker ta över områden och städer, det drabbar inte Europa ett skit men ändå ser man sig själv som det största offret.

Att det sker terrorattacker i Paris och liknande i Europa, där folk förlorar nära och kära är jämförbart, men inte annars där folk inte drabbas ett skit av IS. [/quote

Men det fattar väl vem som helst? Ska man ite få prata om denna händelse nu för att det sker hemska saker i Syrien m.m också eller vad vill du ha sagt? Du verkar ha rört ihop saker i ditt huvud.

Svar på tråden Detta kommer hända i Sverige med snart!!