• Anonym (Var rädda nu)

Detta kommer hända i Sverige med snart!!

Läs AB artikel just nu; www.aftonbladet.se/nyheter/article21761633.ab

Detta är isis inträde i Europa, dom markerar nu. Svenskar! Bered er på detsamma i Sverige. Snart, väldigt snart.

Det ironiska är att ni kommer bekosta era egna avrättningar med era egna skattepengar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-16 01:20

• Svar på tråden Detta kommer hända i Sverige med snart!!
  • Anonym (AA)

Undrar om det inte är dags att börja använda taktiska kärnvapen i Syrien för att slå ur IS så fort som möjligt, Det handlar om att skydda mänskligheten mot dessa galningar. 

• Anonym (STÄNG GRÄNSEN NU!!!!!!!!!!!!)

STÄNG GRÄNSEN NU!!!!!!! DETTA KOMMER HÄNDA SVERIGE HELT KLART, VI HAR DEN MEST EXTREMA MASSINVANDRING EFTER TYSKLAND!!!!!!!!!!!!!

• Anonym (Var rädda nu)
    Anonym (AA) skrev 2015-11-14 01:50:23 följande:

Sverige bör snarast möjligt deportera samtliga män av de sk. flyktingar som ej har famlij med sig och som är yngre än 60 år så snart det bara går.

Amen!!
  • Anonym (Var rädda nu)
    Anonym (Usch) skrev 2015-11-14 02:00:05 följande:

Tack så mycket, är egentligen mest TS som har skitåsikter då jag inte sett någon annan i tråden förneka folks lidande förutom hen.

"Med det här", folk får känna hur mycket lidande de vill för det som skedde i Paris. Men inte att man menar att västerlänningar som grupp är mer drabbade än folk i Mellanöstern.. eller jo det får man göra, men då får man förvänta sig motargument med tanke på att det är fel och provocerande. :)

Lögnare!!! Ut med isis ur Sverige!!! Försvinn!
  • Snöviolen

Ja det skulle inte förvåna mig om det hände här. Folk är så godtrogna i det här landet.

• Anonym (Skrik-Alice)

Det är rädsla som gör att människor sprider hat, rasism, konspirationsidéer, tänder på flyktingförläggningar och utför terroisthandlingar. Sluta att vara rädda! Man kan inte gå omkring och se terrorister i varje människa som är flykting och vara misstänksam som om man hade förföljelsemani och vilda fantasier. Är man ändå så rädd för människor kanske räddningen är en koja i skogen.

• Anonym (...)
    Anonym (Paris) skrev 2015-11-14 01:53:56 följande:

Jag röstade NEJ till EU, jag röstar på SD. Jag kan inte göra mer. Vad faan ska vi göra?? Vi kan inte se vårt land tas över och mejas ner av is. Faan vad maktlösa vi är. Fattar inte regeringen nu vad dom har ställt till med nu så gör dom det aldrig. Nu önskar dom nog att dom hade "motat Olle i grind"

Och ändå är det inte ISIS som utgör den akuta faran. Det är alla de blåögda, ointelligenta, opålitliga och kortsynta svenskar som är beredda att sätta sin egen befolkning på spel för att till varje pris rädda så många flyktingar som möjligt.
  • Anonym (Usch)
    Anonym (AA) skrev 2015-11-14 02:10:37 följande:
    Håller med om att vi ska försöka få ut IS från Sverige , om du lämnar lander så har Sverige en terrorist mindre.
    Är ni helt seriösa med att mena att man stödjer en terrorgrupp för att man är emot att människor ska förneka alla gruppers lidande så länge de inte är västerlänningar?

Och ändå är det samma personer som klagar på att folk använder ordet rasist hejvilt?

Vad är det ens för skit som hänger i den här tråden?
  • Anonym (pffff)

Väldigt roande och oroande läsning, syftar på de flesta panikslagna skribenter här inne. som uppmanar folk att "vara rädda nu" och stränga gränser och gråter över vad "faan kan vi göra!!?" förtvivlande människor!

Gå och lägg er istället! så får vi höra i mån om det verkligen är isis eller vad det hela handlar om.

• Anonym (Usch)
    Anonym (Paris) skrev 2015-11-14 02:10:57 följande:
    Det låter så lätt när du säger det. Undrar just om du fattar hur allvarligt detta är. Klart att folk är rädda och arga. Självklart
    Ja, självklart. Jag lider med alla drabbade just nu.
    Det är inte detta det handlar om, det jag är emot är att TS förnekade människors lidande och menade att IS endast är emot västerlänningar.. exakt vad var det extrema med det jag skrev, att IS inte alls endast är ute efter västerlänningar, utan att andra grupper också är drabbade?
Svar på tråden Detta kommer hända i Sverige med snart!!