Anonym (Skrik-Alice) skrev 2015-11-14 02:46:28 följande:
Vill du stoppa allt som en människa kan drabbas av och som du därför är rädd för? Flygolyckor, trafikolyckor t.ex? Om man är så rädd som du är så ska du nog krypa in under en sten för där kan ingenting hända.
Går inte att stoppa allt som kan hända en men däremot är det lätt att stoppa isis framfart in i Sverige och Europa. Och det gör man genom att stänga gränserna och skicka ut alla flyktingar och hjälper dom som behöver det på plats. På så vis slipper de oskyldiga flyktingbarnen sätta liven till på dessa jävla gummibåtar som sjunker.
Svenska regeringen har våldfört sig på svenska folket genom att inte skydda oss mot dessa mördare som snabbt tar fäste i vårt avlånga land. Tex kan man med stor säkerhet säga att de busslaster med unga män som vägrar gå av bussen och kräver att bli placerade i storstäder är alla isismedlemmar och sympatisörer. De är absolut inga flyktingar. Men mjäkiga Sverige vågar inte säga till på skarpen, vågar inte slänga ut dessa parasiter pga risk för kränkning.
Det är på bekostnad av svenskens framtida trygghet, inget kommer sig någonsin bli likt. Jag kränker hellre en oskyldig människa pga misstag än riskerar livet på mig själv och mina barn och alla de jag älskar. Men så får man inte säga. Men kanske tillslag som detta nu i Paris kommer ändra på ljudet i skällan och det svenska folket får mer stake och säger ifrån. Hoppas det!