Tanja88 skrev 2015-11-30 13:14:36 följande:
[quote=76061626][quote-nick]Tanja88 skrev 2015-11-30 08:22:37 följande:[/quote-nick]
[quote=76060339][quote-nick]JOLI skrev 2015-11-29 20:32:14 följande:[/quote-nick]
Nej det var inte vi!
Mannen din, hade han hästsvans? O du ett par svart/vita byxor?
Vi satt utanför väntrummet (på stolarna vid receptionen och toan) vid 10-besöket! Min Jim hade hästsvans och jag svarta byxor och vitt linne, om ni la märke till oss? :)
Ja jag håller tummarna för er! Uppdatera gärna om hur det går :) lycka till imorgon!!
Nej men han med hästsvans & hans tjej pratade vi med , därför trodde jag att de kunde vara ni! Jag vet ej om jag såg er :) min sambo hade en röd jacka & röd keps, jag långt ljust hår mörk jack med stor päls :) hehe.
Men lycka till idag med äggplocket. De var väl idag :) ska hålla tummarna ! Kram
hoppas ditt äggplock gick bra :)? Själv ska jag göra mitt på onsdag , yaaaay :)))) såg mycket bättre ut på ultraljudet idag !
Aha, då vet jag nog vilka ni var!! Jag har långt brunt hår, och sambon som sagt hästsvans. Jag hade ingen jacka heller.
Åh vad roligt att höra, det glädjer mig!! Det kommer gå kanon!! Skönt att det äntligen blivit bättre!
Vi har varit på äggplocket idag ja, vi var där redan klockan sju! Först biopsi på killen, sedan äggplock för mig! Dom är otroligt duktiga så det var tryggt.
De hittade 10 ägg hos mig, och EN spermie hos mannen. Så nu håller jag mina tummar och tår för att den spermien ska vara rätt. En lättnad då de inte trodde de skulle hitta mer alls på mannen.
Kram och lycka till på onsdag! Jag ska hålla tummarna och tänka på dig! Kram