Regnbågsdröm skrev 2016-01-02 17:02:32 följande:
Hur går det för er tjejer? <3
Tanja88 skrev 2016-01-06 00:41:27 följande:
[quote=76181040][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-01-02 17:02:32 följande:[/quote-nick]
Hur går det för er tjejer? <3
Hej <3 vet ej ännu! Väntar på min mens & först då vet jag om vi får starta vårt sista försök denna månad ! Håller mina tummar & tår för det & att det går vägen nu ???????? hur går de själv ? Kram
Det står stilla för oss! Vi höll ju på med vårt försök i november, blev lovade att läkare skulle ringa upp oss för vidare planering innan årets slut, för att allt skulle vara klart för en eventuell start vid mens i januari igen. Vårt alternativ blir donerade spermier, då de endast hittade en spermie hos mannen, och kvaliteten var allt annat än bra, därav lite mer planering inför detta försöket. Men de ringde aldrig. Jag jobbar för det mesta under deras telefontid. Men när jag väl haft lite sovmorgon eller varit ledig får jag bara som svar att det är många som ringer just nu, så var vänlig försök lite senare. Samma sak hela tiden, sedan tar telefontiden slut.
I tisdag lyckades jag få fatt i dem, vi har tydligen blivit bortglömda, är så fruktansvärt ledsen över detta! Det innebär ytterligare väntan för oss ju! Men som hon så fint sa "det handlar ju om en eller två månaders extra väntan BARA!" Jag svarade att för dig är det kanske inte så långt tid, men all väntan för oss känns som en evighet! Men hon lämnade en lapp åt läkaren som ska ringa upp mig så snart som möjligt, när nu det blir....
Åh spännande Tanja, håll oss uppdaterade ja! Håller tummarna! kram på er