Tanja88 skrev 2015-12-17 10:07:38 följande:
Lyckan varade inte länge. I natt kom min mens , 4 dagar sen !!!!!!!! Jag är så förkrossad just nu att jag inte ens kan gå till mitt arbete idag!!!!! Hur är det möjligt , jag & min sambo är två fullt friska människor , de har inte hittat något fel på oss men inte ens med hjälp av ivf blir vi gravida !!!!! ???? Nu har jag bara ett äggplock kvar ! Fan vad livet är orättvist!
Men usch vad tråkigt :'( Jag beklagar verkligen!!
Barn är ett långt större mirakel än gemene man förstår. Människor har extremt känslig fosterutveckling, så minsta lilla fel i början blir ödesdiger, och detta kan bero på ren slump. Ta det inte på dina axlar, för det har med största sannolikhet ingenting med dig att göra. Du har gjort
allt i din makt, glöm aldrig det.
Tycker ändå att du ska testa. Jag har ingen aning om hur mycket du blöder eller så, men jag plussade trots blödning. Det var ingen stor blödning, men tillräckligt för att jag skulle ha gett upp hoppet fullständigt.
Bryt ihop, bli förbannad, skrik och gråt. Tänk på framtiden när du är färdig med sörjandet. Ta väl hand om dig. Stor styrkekram <3