• Anonym (x)

Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det?

Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det? ... Ni kommer säkert skriva att ni skulle jaga personen med baseballträ eller slåss... Ja men då blir ni anmälda för misshandel, offret vinner i det läget.

Ni kan ju inte styra över vad er dotter känner, vad skulle du göra om din dotter fortsätter smyga med förhållandet flera månader senare trots ni har sagt till?

Oavsett vad ni gör så kan det i slutändan leda till brott för föräldrarnas del, beroende vad ni tar till - Mord, misshandel, ringa misshandel, sabotage osv.

Ja helt enkelt, vad skulle ni göra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-28 05:21
    Det jag menar är, oavsett vad ni tar till för brott så lämnar det spår efter sig, ingen går ostraffad.

• Svar på tråden Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det?
  • Anonym (Sjuk)
    Anonym (Mama) skrev 2015-10-31 08:10:56 följande:

Ingen "normal"30-åring är intresserad av ett förhållande med en 16-årig barn,pedofil varning.

Exakt och detsamma åt andra hållet. En frisk, välmående 16 åring ser 30 åringar som äckliga gubbar!
  • grind
    Anonym (Sjuk) skrev 2015-10-31 07:59:41 följande:

Problemet är att det inte är kärlek det handlar om. Det är en man som manipulerar och utnyttjar en ung trasig flicka!

För henne är det kärlek. Om det är något annat för honom så köp ut honom.
  • Anonym (Mama)

Anmäl 30-åring för pedofil.

• Anonym (x)
    Anonym (Sjuk) skrev 2015-10-31 07:59:41 följande:
    Problemet är att det inte är kärlek det handlar om. Det är en man som manipulerar och utnyttjar en ung trasig flicka!
    Vad sägs som en 40 åring med en 20 åring? Också den gamla gubben som utnyttjar i det läget? Det kan lika gärna vara tvärtom att 20 åringen är den som utnyttjar.

Allt tjat om "utnyttja" är att överdriva... Båda "utnyttjar" varandra lika mycket oavsett ålder...
  • Anonym (x)
    Anonym (Mama) skrev 2015-10-31 08:42:04 följande:

Anmäl 30-åring för pedofil.

Lycka till.
  • sextiotalist
    grind skrev 2015-10-31 08:25:39 följande:

För henne är det kärlek. Om det är något annat för honom så köp ut honom.

Och det vet du för att?

Ytterligare en man som inte har en aning om hur en 16-årig flicka tänker.

Möjligtvis svärmeri eller förälskelse.
  • grind
    sextiotalist skrev 2015-10-31 09:32:57 följande:

Och det vet du för att?

Ytterligare en man som inte har en aning om hur en 16-årig flicka tänker.

Möjligtvis svärmeri eller förälskelse.

Kärlek eller förelskelse. Hon villvara med honom.

Jo, jag vet hur kvinnor tänker. De tänker inte så mycket utan följer känslorna.
  • sextiotalist
    grind skrev 2015-10-31 09:42:33 följande:

Kärlek eller förelskelse. Hon villvara med honom.

Jo, jag vet hur kvinnor tänker. De tänker inte så mycket utan följer känslorna.

Gör vi?

Börjar bli lite trött på dessa män som så självklart vet bättän oss kvinnor hur vi kvinnor tänker och gång på gång visar hur fel de har.
  • Anonym (x)
    sextiotalist skrev 2015-10-31 09:47:27 följande:
    Gör vi?

Börjar bli lite trött på dessa män som så självklart vet bättän oss kvinnor hur vi kvinnor tänker och gång på gång visar hur fel de har.
    Som att kvinnor vet hur män fungerar mer än män vet hur dom själva fungerar, dubbelmoral please?
  • sextiotalist
    Anonym (x) skrev 2015-10-31 09:49:18 följande:

Som att kvinnor vet hur män fungerar mer än män vet hur dom själva fungerar, dubbelmoral please?

Hur du tänker har du visat flera gånger i den här tråden och hade jag haft en dotter så hade jag gjort det som fanns i min makt att inte komma i närheten av dig.

Dvs du är inte en svärmorsdröm
Svar på tråden Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det?