• Anonym (x)

Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det?

Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det? ... Ni kommer säkert skriva att ni skulle jaga personen med baseballträ eller slåss... Ja men då blir ni anmälda för misshandel, offret vinner i det läget.

Ni kan ju inte styra över vad er dotter känner, vad skulle du göra om din dotter fortsätter smyga med förhållandet flera månader senare trots ni har sagt till?

Oavsett vad ni gör så kan det i slutändan leda till brott för föräldrarnas del, beroende vad ni tar till - Mord, misshandel, ringa misshandel, sabotage osv.

Ja helt enkelt, vad skulle ni göra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-28 05:21
    Det jag menar är, oavsett vad ni tar till för brott så lämnar det spår efter sig, ingen går ostraffad.

• Svar på tråden Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det?
  • Anonym (x)
    Fiona M skrev 2015-10-30 11:01:21 följande:
    Vad menar du med att vara omogen? Hur beter du dig, och vad är det du önskar tjejerna gör som är omoget?

Det är alltså bara utseendet som är viktigt?

Dina kompisar, vad säger dom om att du vill träffa småtjejer?
    Med att vara omogen menar jag att man allmänt är omogen, prata barnsligt ibland, omogen i sinnet, omogna skämt, bete sig omoget, vara lite galen som unga tjejer ofta är osv...

Utseendet är lika viktigt som personligheten, så kommer det alltid vara för mig.

Mina kompisar vet inte att jag vill ha 16 åriga tjejer, jag tror inte dom skulle bli chockade eftersom många tänder på 15-20 åriga tjejer men dom vågar inte erkänna det inför samhället för det ses som att vara "tabu".
  • Anonym (x)
    Fiona M skrev 2015-10-30 10:56:41 följande:

Hur gammal är du nu?

22-30
  • Fiona M
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 11:17:58 följande:

22-30

Knappast 22, då skulle du inte avrunda upp till 30.

Varför kan du inte säga, ingen vet ju vem du är ändå.
  • Anonym (x)
    Fiona M skrev 2015-10-30 11:23:05 följande:

Utseendet lika viktigt som personligheten?

Wow.

Så är det för alla oavsett kön, inget nyhet direkt.
  • sextiotalist
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 09:35:40 följande:
    Jag är inte på samma mentala nivå som en 16 åring, däremot gillar jag att vara omogen ibland...

Nej jag kommer inte byta ut henne om hon är en bra tjej, om hon är snygg i 16 års åldern kommer hon också vara snygg i 25 års åldern osv...

Men skulle det hända att det tar slut mellan oss kommer jag söka en till 16 åring kanske tills jag blir 30 år... När jag är över 30 år kommer jag nog ge upp tankarna att skaffa en 16 åring... Då kommer jag satsa på 20 åringar istället.

Jag har vänner i min egen ålder... Jag träffar 16 åringar lite överallt, vill inte säga exakt varenda detalj.

När jag läser detta känns det väldigt skönt att jag har en myndig son och ingen dotter som behöver snubbla över patetiska män som dig
  • Anonym (x)
    Fiona M skrev 2015-10-30 11:21:37 följande:
    Knappast 22, då skulle du inte avrunda upp till 30.

Varför kan du inte säga, ingen vet ju vem du är ändå.
    Ville bara se din reaktion hahaha, 20-25 faktiskt.
  • Anonym (x)
    sextiotalist skrev 2015-10-30 11:27:31 följande:

När jag läser detta känns det väldigt skönt att jag har en myndig son och ingen dotter som behöver snubbla över patetiska män som dig
    Vad sägs som att 40 åriga män har 20 åriga flickvänner? Är det också lika patetiskt?
  • sextiotalist
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 11:30:21 följande:
    Vad sägs som att 40 åriga män har 20 åriga flickvänner? Är det också lika patetiskt?
    Nej, eftersom det händer väldigt mycket mellan 16 och 20 (och än mer mellan 16 och 25) så jag ser en 20-åring som en vuxen person, en 16-åring som en flicka.

Du skriver själv att du söker det omogna.

• muffinsmagen
    Anonym (x) skrev 2015-10-30 11:30:21 följande:

Absolut men inget jag stör mig på då dessa flickor är myndiga.

Och nu när din ålder är avslöjad är du förlåten, du är ju inte så gammal aty du förstår att ja utseende är viktigt men när man älskar någon så blir denne attraktiv. Första intrycket är viktigt, thats it. Skönhet förfaller, intelligens och intellekt utvecklas.

Om alla resonerade som du skulle ingen över 40 ha en oartner och då skulle ju knappast 16-åringar dejta 30+ för de ser ju inte ut som Justin eller Eric eller nån annan cool idol.
Svar på tråden Vad skulle du göra om din 16 åriga dotter fortsätter vara med 30 åringen fast du inte vill det?