Anonym (Amal) skrev 2015-10-16 14:24:59 följande:
Sverige består av 7-8 miljoner etnisk svenskar, sedan finns det etnisk svenskar som bor utanför landet med ca en miljon och ca 1-2 miljon invandrare bor i Sverige. Så ditt påstående fallerar lika snabbt som din stöddighet borde göra. Jag är en stolt student från Qatar och har bott här i sju år. Jag har respekt för vad Sverige gjort för mig så jag kan studera här men jag ser hur svensken är den mest rädda människan och vågar inte vara den patriot de borde vara. Jag är även stolt muslim och tar avstånd från islamister något alla muslimer borde göra och som muslim ska man inte lämna sitt land egentligen. Står klart och tydligt i Koranen. Så alla muslimer som flytt, bara emigrerat eller studerar utomlands begår haram. När jag har studerat klart ska jag flytta hem igen, gifta mig med en muslim och få många barn som varje muslimsk kvinna ska göra. Men muslimska män i Sverige. Tillåt mig kräkas på dessa män som begår haram genom att ligga med tjejer utan att vara gifta. De värsta är de som får en svensk flicka att bli muslim. Värre kvinnor finns inte som tror de är muslim och försöker vara bokstavstrogna men de blir fanatiska och lättlurade. Se bara jihad Jane! En vit kvinnlig konvertit som blir fanatisk för hon är egentligen inte en riktig muslim och kommer aldrig bli så hon gör i princip allt för att bli accepterad och därför ett lätt byte för islamisterna och vi ska inte beblanda oss med människor utanför våra egna länder och religion. Varje grupp ska hålla sig till sin egen grupp och inte beblanda sig PUNKT!
7 år? Wow vilken svenska du kan . Du skriver ju som en infödd svensk!
Kan man som muslim inte lämna "sitt" land? Hur menar du där? Vem delade upp och drog gränserna vi ser idag? Och om man föds i ett annat land än det land ens föräldrar är födda i , vad händer då?
Ska en muslimsk kvinna ha många barn? Vem har bestämt det? Var går gränsen för många barn? Kan man få för få eller för många ? Och är det inte Allah(swt) som är Försörjaren?
Har du problem med revertiter? Är islam endast för araber? Var har du fått det ifrån? De flesta muslimer är ju inte araber och vem tror du att du är som ser ner på revertiter? Du vet att Profetens närmaste var många revertiter va?
Vilka är muslimernas länder? Ska vi inte beblanda oss? Hur tolkar du Koran 49:13?
Du talar utifrån dig själv endast, det du hävdar och spottar ur dig finns inte i islam!