Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Herre Gud.. Tror precis jag plussade, fem å en halv månad efter förlossningen!! :S
Herre Gud.. Tror precis jag plussade, fem å en halv månad efter förlossningen!! :S
Oj! Var det planerat? Stort grattis oavsett :)
Tjejer, måste hörs, hur mkt jollar era bebisar?
Vår lilla är väldigt tyst när hon kommer till nya platser o nya människor, hon "säger" inte så mkt förutom lite smått ibland. Annars är det mest när hon vaknar för varje morgon vaknar jag av att jag hör henne ligga o prata hehe så mysigt :) o sen lite då o då när vi är hemma.
Men hon är en väldigt nöjd bebis oxå som sällan gnäller förutom om hon är trött elr om nåt sånt. Hon har väldigt nära till skratt o är i princip alltid glad.
Men vissa har börjat påpeka att 'vad tyst hon är' osv men jag är inte heller direkt sån som kommer in i ett rum med folk o lixom säger ' här kommer jag' men som sagt annars är det mest hemma där hon känner sig trygg som hon jollar lite då o då men kanske inte 'pratar' hela tiden som många av mina vänners bebisar gör, visserligen är de 2till 10mån äldre än min lilla. Jag har inte ens tänkt på detta innan + att BVC förra v frågade om hon gör något ljud ibland gör hon har inte gjort det när vi vart där någongång ( bara träffat vår nuvarande 2gånger) o vår gamla sa aldrig elr frågade aldrig om det så då kanske hon gjorde det men inget jag tänkt på elr kommer ihåg.
Så vad säger ni? Hur är er lilla?
Jag vet att detta vart på tal innan, men vart bor alla? Kanske kan vi ses o byta lite erfarenheter?
Har fått hem en jättefin speldosa/nattlampa till lillan idag. En som har ljusprojektion o lugn musik/vågskvalp. Blir bra när vi ska bli mer strikta gällande kvällsläggningarna (nu somnar hon o soffan med oss). De äldre har också haft en liknande speldosa/nattlampa o det har varit toppen. Tyvärr inget lillan kan ha då mittenbarnet fortfarande använder den.
Har fått hem en jättefin speldosa/nattlampa till lillan idag. En som har ljusprojektion o lugn musik/vågskvalp. Blir bra när vi ska bli mer strikta gällande kvällsläggningarna (nu somnar hon o soffan med oss). De äldre har också haft en liknande speldosa/nattlampa o det har varit toppen. Tyvärr inget lillan kan ha då mittenbarnet fortfarande använder den.